וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי הפועל תל אביב: "שכר השחקנים לא יגזר מלחץ של מאמן או אוהד"

זאב גרינברג, מבעלי הפועל תל אביב, ביקר את אוהדי הקבוצה: "שיניחו לנו לעבוד בשקט ובאחריות. לא ניקח אליפויות בשנים הקרובות. אין בכוונתי או ביכולותיי להזרים מיליונים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחד מבעלי הפועל תל אביב, זאב גרינברג, פרסם היום (חמישי) פוסט בחשבון הפייסבוק הרשמי של המועדון בעקבות התפטרותו של קובי רפואה והעובדה שהקבוצה לא התחזקה באופן משמעותי. גרינברג ביקר את האוהדים ורמז שהתקציב לא יהיה גדול בשנים הקרובות.

עוד בנושא:

זעזוע בחודורוב: קובי רפואה התפטר מהפועל תל אביב
"בסוף קובי התפוצץ": מאחורי הקלעים של התפטרות רפואה
דמארי קרוב להתרת חוזהו בלייפציג, יגיע להפועל תל אביב?

זאב גרינברג מקבוצת הרוכשים של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
נבהל משמות המועמדים שהופיעו בתקשורת? גרינברג/יוסי ציפקיס

"בהמשך לרסיסי המידע המועברים דרך התקשורת בחרתי להעביר לכם את עמדתי האישית: למיטב הבנתי קובי רפואה (מאמן מצוין ואיש הגון, ישר ומקצועי) אינו הבעיה, הוא רק הציף אותה על פני הקרקע. זה בדיוק הרגע בו אוהדי הפועל תל אביב חייבים לקבל החלטה, האם הם ממשיכים לדרוש מההנהלה לחתום חוזים מול שחקנים לפי רחשי ליבם של האוהדים וללא כל אחיזה תקציבית - או לתת להנהלה לעבוד ולנהל את הקבוצה כמו שמנהלים עסק לכל דבר. אם יניחו לנו לעבוד בשקט ובאחריות אני מבטיח כי להפועל תל אביב תהיה קבוצה ראויה לליגת העל.

"לצערי לא ניקח כנראה אליפויות בשנים הקרובות, אולם נבנה מועדון מבוסס כלכלית וניהולית שיוכל בעתיד להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי (מאבק על כל תואר אפשרי). המשמעות של דרישה להחתים היום את כל השמות המוזכרים באתרי הספורט השונים כרוכה בהזרמה מידית של מיליוני שקל נוספים אותם אין בכוונתי או ביכולותיי להזרים.

"מי שמציע לעשות זאת יוכל כמובן להזרים את הכסף לקופת המועדון (ממש כסף - ולא הבטחות) ולבצע את המהלך. אגב, אין כל ערובה להצלחה מקצועית גם אילו נחתים את כל השמות שמוזכרים וחוזקה של הקבוצה לא יקבע לפי שחקן כזה או אחר, זו דעתי. אני מצהיר כי אם ימצא מישהו כזה אפנה לו את מקומי כבעלים מיד.

"החתמת שחקנים בצורה שאינה מבוקרת וללא הזרמת המיליונים הדרושים פירושה אחד הוא: שהמפרק הבא ישלם את משכורתם של אלו שחתמו חוזים ללא כיסוי מוצק. למהלך כזה לא אהיה שותף בשום אופן. אני לגמרי לא בטוח שימצא פעם נוספת גורם שיסכים לקחת את המושכות ולהשקיע מיליונים מכיסו. להשקיע תשומות ניהול ברמה של משרה מלאה ובסוף יבוא מישהו ויגיד 'זה לא מספיק'.

"דרושים עוד מיליונים, זה פשוט לא נכון ולא מקובל עלי. כאוהד ותיק ומושבע של הקבוצה אין לי ספק באשר להחלטה אותה אני הייתי מקבל. ברצוני להצהיר כי כל זמן שאני נמצא במועדון הוא יתנהל בצורה שפויה. ההכנסות יחושבו רק על סמך הסכמים חתומים. הישגים מקצועיים והכנסות שיגיעו אם וכאשר יתממשו לא יכללו בתקציב לפני אלא רק אחרי. מחלקת הנוער תהנה מתקציב ראוי והשדרה הניהולית לא תפגע. משכורות העובדים כולם ישולמו בזמן. שכר השחקנים יגזר אך ורק ממסגרת התקציב ולא מלחץ של מאמן או אוהד. לא יהיו חריגות שיסכנו את עתיד המועדון. ברגע שאראה שלא אלו הם פני הדברים אעזוב מיד. מאחל לכולנו עונה נפלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully