וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי קרוב לסכם על פרידה מלייפציג, יחתום בשבוע הבא בהפועל תל אביב?

המשא ומתן בין החלוץ לבין האדומים יחל ככל הנראה בשבוע הבא. המסר מהאדומים: "מוכנים לתת לו חוזה לחמש שנים". בסביבתו של החלוץ אמרו: "הפועל תקבל עדיפות, אבל לא בכל מחיר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

עומר דמארי, עליו מפנטזים בהפועל תל אביב כבר מהקיץ הקודם, מצוי במשא ומתן מתקדם מול ר.ב. לייפציג להתרת חוזהו. ישנם עדיין פערים בין החלוץ לקבוצה, אולם שני הצדדים מעוניינים להיפרד.בסביבתו של דמארי העריכו היום (רביעי) כי עד אמצע השבוע הבא ככל הנראה יהיה הסכם על התרת חוזהו ואז ייפתח המשא ומתן עם הפועל תל אביב. האדומים מתכוונים להציע לשחקן כ-220 אלף יורו לעונה לחוזה שאורכו בין שלוש לחמש שנים ואת סרט הקפטן, זאת על פי גורמים במועדון. אם לא יהיו הפתעות בעניין, דמארי אמור לחתום ולחזור אל הפועל תל אביב.

עומר דמארי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בדרך חזרה לאדום. דמארי/ברני ארדוב

בסביבתו של החלוץ לא רוצים להתחייב למהלך וטוענים כי בידיהם עוד מספר הצעות גבוהות ואם הפועל לא תציע חוזה אטרקטיבי, יכול מאוד להיות שיעדיפו אופציות אחרות. מלבד זאת, טל בנש שקיבל הודעה כבר בתום העונה לחפש קבוצה אחרת וחזר להתאמן יחד עם הקבוצה, עשוי להצטרף להפועל רעננה.

בקבוצה מהשרון מחפשים בלם ישראלי ומוכנים לשלם נתח גדול מחוזהו של בנש. למגן/בלם יש חוזה המוערך בכ-120 אלף דולר לעונה לעוד שנתיים בהפועל תל אביב. מאמנה של הפועל רעננה מנחם קורצקי מחפש בלם ישראלי במקומו של עלי מוחמד קאמרה, שאמור להימכר ובנש אמור לתפוס את מקומו בחוליית ההגנה. בהפועל תל אביב מקווים להיפטר מחוזהו של בנש, אך מבינים כי יהיה לו קשה למצוא קבוצה שתהיה מוכנה לשלם לו את חוזהו ולכן מי שתסכים להשתתף ברוב שכרו, תזכה בשירותי הבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully