וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני תחילת העונה: קובי רפואה התפטר מאימון הפועל תל אביב

המאמן שהעלה את האדומים לליגת העל לאחר עונה אחת בלבד בלאומית החליט לעזוב. הסיבה: חוסר שביעות רצון של רפואה מכך שההנהלה לא החתימה שחקנים משמעותיים. רפואה: "ניסו לייאש אותי". שרון מימר הוא המועמד הבולט להחליפו

צילום ועריכה: קובי אליהו

קובי רפואה התפטר הערב (רביעי) מאימון הפועל תל אביב. זאת על רקע חוסר שביעות רצון של המאמן מכך שהנהלת המועדון לא חיזקה את הקבוצה בשחקנים משמעותיים. כל הצוות המקצועי צפוי כעת לעזוב יחד עם רפואה. שרון מימר הוא כעת המועמד המוביל להגיע למתחם חודורוב. עוד לפני הודעת ההתפטרות הרשמית אמר רפואה לאנשי המועדון על רקע הסחבת בהחתמת שחקנים חדשים: "ניסו לייאש אותי".

מהנהלת המועדון נמסר: "המאמן קובי רפואה הודיע לבעלים על סיום תפקידו במועדון. אנו מודים לקובי על תרומתו למועדון בדרך חזרה אל ליגת העל ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך. בימים הקרובים ימונה מאמן חדש לקבוצה".

את העונה שעברה החל רפואה כמאמן מכבי פתח תקוה אולם במהלך ספטמבר התפטר מתפקידו. חודש לאחר מכן החליף את מוטי איוניר כמאמן הפועל תל אביב בליגה הלאומית ותחת הדרכתו האדומים שבו לליגה הבכירה לאחר שנת היעדרות אחת. לאחר העלייה הצהירו הבעלים כי המועדון יעמיד את אחד התקציבים הגדולים בליגת העל, אולם רפואה לא אהב את העובדה שההנהלה לא הצליחה עד כה לצרף אף שחקן משמעותי מאלו שהוא הביע בהם עניין. על רקע זה התקיימה היום שיחה קשה בינו לבין בעלי המועדון שהובילה בסופו של דבר לסיום ההתקשרות בין הצדדים.

כעת שרון מימר הוא המועמד המוביל להחליף את רפואה. אגב, מימר כבר החליף את רפואה בקבוצה אחרת, כשמונה למאמן מכבי פתח תקוה בשנה שעברה. עם זאת ההתקשרות של מימר עם הקבוצה של משפחת לוזון הסתיימה בסיומה של העונה ולא חודשה. גם מסאי דגו שאימן בעונה שעברה את הפועל כפר סבא והפועל אשקלון הוזכר כמועמד להחליף את רפואה בהפועל תל אביב.

עדכון ראשון 19:10

עוד בנושא
עומר דמארי קרוב לסכם על פרידה מלייפציג, יחתום בשבוע הבא בהפועל תל אביב?
מרסל הייסטר בראיון בלעדי: "לא הייתי מוכן שטביב יתעלל בי, אני לא עבד"
במכבי תל אביב מנסים להכשיר את עומר אצילי לקראת פרנצווארוש

קובי רפואה הפועל תל אביב. קובי אליהו
כבר לא אדום. רפואה (צילום: קובי אליהו)/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully