וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פגישה הוחלט: קובי רפואה נשאר מאמן הפועל תל אביב

אחרי שהתפטר אתמול, המאמן וההנהלה ערכו פגישה במהלכה יושרו ההדורים והצדדים החליטו שרפואה יישאר בתפקיד המאמן. המועדון מסר: "שמנו את הסאגה מאחורינו ולא נעסוק עוד בנושא"

צילום ועריכה: קובי אליהו

(עדכון ראשון: 9:06)
(עדכון שני: 13:04)

הפועל תל אביב הודיעה היום (חמישי) שלאחר פגישה שנערכה בין הנהלת המועדון לקובי רפואה, יושרו ההדורים והצדדים החליטו שהאחרון יישאר בתפקיד המאמן. כזכור, אתמול המאמן התפטר מתפקידו אחרי שבשבועות האחרונים צצו לא מעט משברים בין רפואה להנהלה על רקע חיזוק הקבוצה. במערכת היו כמה גורמים בכירים שניסו לגשר בין רפואה לאחים ניסנוב, ונראה שהם הצליחו.

המועדון מסר: "אנו מבטיחים לאוהדים שכל יהבנו מוקדש לחיזוק הקבוצה. אנחנו וקובי שותפים לדעה שיש צורך בחיזוק במספר עמדות ונמצאים במשא ומתן מתקדם עם שלושה שחקנים בכירים בשבועיים האחרונים. בסופו של דבר, להפועל תל אביב תהיה קבוצה ראויה שתביא גאווה לאוהדיה. שמנו את הסאגה מאחורינו ומרגע זה ואילך לא נעסוק עוד בנושא".

עוד בנושא:

עומר דמארי קרוב לסיכום על התצרת חוזהו בר.ב לייפציג
רשות האוכלוסין וההגירה תפתח תיק חקירה נגד הפועל תל אביב
הפועל תל אביב מימשה את האופציה על פייסל מוליץ'

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
רפואה מעביר את אימון הקבוצה/קובי אליהו

רפואה נפגש אתמול עם האחים ניסנוב לפני אימון הערב. כשהוא החל לדבר על השחקנים בהם הוא מעוניין (מהראן ראדי, ז'אורז'יניו, מוחמד גדיר), המאמן הבין שהם לא משדרים על אותו גל ושהניסנובים מעוניינים לצרף שחקנים אחרים. רפואה התפרץ לעבר השניים ואמר: "אתם רוצים לקבוע את הסגל? אין לכם מושג, אני זה שיקבע מי יהיה בקבוצה. אם אתם רוצים לבנות את הסגל, אני לא אהיה פה".

רפואה הוא לא היחיד במועדון שלא אוהב את ההתנהלות של האחים ניסנוב בנוגע לרכש. "בכל פעם שהיה מועמד רציני על הפרק או שהם היו בחו"ל וניסו לנהל הכל בשלט רחוק, או שהמו"מ התפוצץ בגלל הצעות נמוכות מדי", אמר גורם במועדון, "לא הגיוני שארבעה חודשים אחרי שהבטחנו את המקום בליגת העל, אין שחקן רכש אחד נורמלי". איציק ושרון ניסנוב שוהים זמן רב בחו"ל לרגל עסקיהם והדבר הזה גרם למגעים עם שחקנים להיגרר זמן רב.

חשוב לציין שהניסנובים הבטיחו להעמיד תקציב של 30 מיליון העונה, אך זה גם כולל את מחלקת הנוער. המשמעות היא שתקציב שכר השחקנים של הפועל יהיה בערך כ-12 מיליון שקלים - רחוק מאוד מהמועדונים הגדולים. מדובר בתקציב שלא יכול להספיק להפועל תל אביב להחתים שחקנים בכירים, שמכירים היטב את המצב בשוק הישראלי ודורשים סכומים בהתאם.

אגב, מאז הגעת האחים ניסנוב לפני כשנה וחצי מונו ועזבו כבר שלושה מאמנים: מנחם קורצקי, מוטי איוניר וקובי רפואה.

בעלי הפועל תל אביב שרון ניסנוב. ברני ארדוב
רק שנה וחצי וכבר שלושה מאמנים מונו ועזבו. שרון ניסנוב/ברני ארדוב

בתקופה האחרונה רפואה נראה עצבני ולחוץ. הוא צפה בעשרות שחקנים, סימן כמה וביקש לסגור איתם מיידית, אבל בכל פעם שצצו עיכובים, רף העצבים שלו עלה. בכל כמה ימים היו פה מריבות, אבל בכל פעם העניינים נרגעו די מהר", העידו במועדון, "הפעם, אחרי החתמות של עוד שחקנים זוטרים מצד אחד וסחבת עם שחקנים בכירים מצד שני, קובי התפוצץ".

לפני פחות משנה רפואה זעם על שחרור שחקנים במכבי פתח תקוה והתפטר זמן קצר אחרי תחילת העונה. הפעם הוא אפילו לא פתח אותה. כבר בעונה שעברה שחקנים בהפועל תל אביב התלוננו על הלחץ שהמאמן משדר וטענו ש"עם העצבים האלו אי אפשר להצליח בליגת העל, בטח בהפועל תל אביב שזה גם ככה מקום לחוץ".

"אם קובי לא מקבל את מה שהוא רוצה - אלוהים ישמור. לכן ההתפטרות שלו לא מפתיעה", סיפר סוכן שחקנים, "קובי מקצוען, אחד המאמנים שעובדים הכי קשה בארץ. אבל הוא לא יודע לדחות סיפוקים. כשהוא מעוניין בשחקן, הוא רוצה שבאותו רגע הוא יגיע לחתום. לא מחר וגם לא בעוד שעתיים, ולא משנה אם הוא בצד השני של העולם. ואם פתאום יש בעיות או עיכובים, הוא מאבד את זה. צעקות, הודעות עצבניות. מי שמכיר את קובי לא מופתע שהוא התפטר בגלל שלא קיבל את מה שרצה".

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
עזב וחזר. רפואה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully