וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מימשה את האופציה על פייסל מוליץ': "מאושר"

החלוץ הסרבי שכבש 7 שערים בליגה הלאומית, ממשיך במדים האדומים גם בליגת העל: "אמשיך לתת 100 אחוז עבור הצבא האדום". קובי רפואה ממשיך לחפש זרים בעמדות קדמיות

שחקני הפועל תל אביב שחר הירש, פייסל מוליץ' חוגגים. קובי אליהו
חוזר לליגת העל. מוליץ'/קובי אליהו

הפועל תל אביב הודיעה היום על מימוש האופציה על החלוץ פייסל מוליץ', שלמעשה יגיע באופן קבוע מהפועל עכו אחרי ששיחק כמושאל ממנה בחצי העונה האחרונה. הסרבי בן ה-23 אמר: "אני שמח מאוד להאריך את החוזה בהפועל תל אביב. אתן 100 אחוז עבור הצבא האדום כפי שעשיתי עד כה".

מוליץ' הצטרף להפועל תל אביב בחלון ההעברות של ינואר וכבש כבר במשחק השני שלו במדי הקבוצה, ניצחון 0:3 על עירוני נשר. עד סיום העונה הוא הוסיף שישה כיבושים ותפס תפקיד מרכזי בחזרה הקלילה של האדומים לליגת העל. הוא הוסיף היום לאתר הרשמי של המועדון: "אני רוצה לזכות עם הפועל בתארים ולהחזיר את האוהדים המדהימים שלנו לאירופה. אין ראויים מהם לכך".

בהפועל תל אביב ממתינים להגעתו של הקשר האחורי רוג'ר, שכבר סיכם את תנאיו לעונה וינחת בישראל כדי לחתום. אחרי שזה יקרה, לקובי רפואה יהיו שלושה זרים בסגל: מוליץ', רוג'ר והמגן השמאלי מרווין פרסמן, שחתם על חוזה חדש לפני כמה שבועות. רפואה מחפש זר נוסף בעמדה של קשר התקפי, אחרי שאופציית ז'אורז'יניו כרגע ירדה מהפרק. ייתכן שבסופו של דבר יצורף שחקן כנף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully