וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הקשר הברזילאי רוג'ר ברנרדו סיכם לעונה אחת

הקשר בן ה-32, ששיתף פעולה עם אלמוג כהן באינגולשטאדט, צפוי לחתום במדי העולה הטרייה לליגת העל תמורת שכר של 250 אלף דולר לעונה ויהפוך לחיזוק השלישי אחרי רז כהן ורועי זיקרי

רוג'ר ברנרדו הפועל תל אביב. GettyImages
ברנרדו/GettyImages

הפועל תל אביב הודיעה היום (שלישי) על הסיכום עם הזר הראשון לקראת העונה הקרובה וחזרתה לליגת העל. על פי ההודעה, הקשר האחורי רוג'ר ברנרדו בן ה-32 יחתום לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בקבוצה של קובי רפואה בשכר של 250 אלף יורו לעונה. האדומים הודיעו שהנהלת המועדון ניהלה משא ומתן ארוך וחשאי עם הקשר, בו הם הביעו עניין גם בחלון ההעברות האחרון, אך אז העסקה לא צלחה.

ברנרדו, שסיכם באמצעות סוכנו שלומי בן עזרא והגיע בהמלצתו של אלמוג כהן ששיחק איתו באינגולשטאדט, שיחק שמונה שנים בגרמניה בעבר: אנרגי קוטבוס במשך שלוש שנים (2012-2009) וחמש שנים נוספות באינגולשטאדט, שם שיתף פעולה עם אלמוג כהן. עם ירידת הקבוצה לבונדסליגה השנייה עבר לאתלטיקו מיניירו, שם רשם 11 הופעות בעונה החולפת.

להפועל תל אביב זוהי החתמה שלישית לקראת החזרה לליגת העל אחרי העונה בלאומית. רז כהן מהפועל כפר סבא כבר הצטרף אל הקבוצה והעברתו של רועי זיקרי מכפר סבא נסגרה כבר בינואר, והוא עבר רשמית לאחרונה. בהפועל תל אביב מקווים שגם מהראן ראדי יצטרף וממתינים לתוצאות הפגישה שאמורה להתקיים בין עומר דמארי לבין לייפציג הגרמנית אליה שייך החלוץ. המאמן קובי רפואה מחפש גם קשר התקפי זר. המועמד המועדף הוא ז'אורז'יניו שכבר סיכם בקבוצה, אבל עדיין צריך להסדיר את ענייניו מול בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully