וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה למכבי תל אביב? "אנדולו לא מוכנה לשלם פיצוי על סקוטי ווילבקין"

ב"יורוהופס" מדווחים שאחרי פגישה בין נציגי אנדולו אפס לדרושאפקה, המגעים בין הקבוצות על הגארד המצטיין על סף פיצוץ. מכבי תל אביב שמנהלת עימו משא ומתן מתקדם תרוויח מההפקר?

צילום ועריכה: קובי אליהו

בשורה למכבי תל אביב? על פי דיווח ב"יורוהופס" המתחרה העיקרית של הצהובים על שירותיו של סקוטי ווילבקין אנדולו אפס לא מוכנה לשלם לקבוצתו הנוכחית דרושאפקה פיצוי. על פי הדיווח נציגים משתי הקבוצות נפגשו אמש (שני) באיסטנבול כדי לדון בעסקה על הגארד שהצעיד את הקבוצה של דיוויד בלאט לזכייה ביורוקאפ ואף הוכתר ל-MVP העונה במפעל, אולם דרישות הביי-אאוט של דרושאפקה - כמיליון יורו על פי הערכות - הרתיע אותה והיא עשויה לסגת מהמשא ומתן.

השחקן עצמו כבר סיכם את תנאיו האישיים בקבוצה על פי דיווחים שונים, אבל כמובן שהעסקה לא תמומש אם הקבוצות לא יגיעו להסכמות ביניהן. כזכור, בימים האחרונים פורסם שמכבי תל אביב מנהלת משא ומתן מתקדם עם ווילבקין, שנחשב סחורה חמה בשוק וכבר דחה הצעה מאולימפיאקוס, בה היה יכול לשחק פעם נוספת תחת שרביטו של דיוויד בלאט.

הצהובים מעוניינים להנחית את ווילבקין ולסגור קו אחורי דינמי עם ג'רמי פארגו, עימו הם מקווים להגיע להסכמות על חוזה חדש בקרוב.

עוד בנושא

אחרי שנה אחת בלבד: טל בורשטיין הודיע למכבי תל אביב על עזיבה
בורשטיין: "נבנתה במכבי קבוצה חדשה לחלוטין. לרוב זה לא מתחבר"
במכבי תל אביב מפנטזים: "ווילבקין ופארגו ביחד זה כוח משמעותי"

שחקן דרושאפקה סקוטי ווילבקין. GettyImages
מתקרב ליד אליהו? ווילבקין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully