וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מפנטזים: "ווילבקין ופארגו ביחד זה כוח משמעותי"

2.7.2018 / 18:13

האלופה ממשיכה במגעים עם כוכב דרושאפקה והרכז שהצטרף באמצע העונה שעברה ("יש לו הצעה מסין, אבל הוא אוהב מאוד לשחק בישראל"). הצהובים הודיעו לדיאנדרה קיין כי מימשו עליו את האופציה

ברני ארדוב

מכבי תל אביב הודיעה לדיאנדרה קיין כי בכוונתה לממש את האופציה עליו לעונה הבאה. לקבוצה היו עוד כשבועיים לקבל החלטה סופית, אולם שביעות הרצון מהאמריקאי הביאה להחלטה מוקדמת יותר. "הוא ישחק במכבי בעונה הבאה", אמרו בקבוצה.

המשא ומתן עם ג'רמי פארגו נמשך. הרכז זעם לפני מספר ימים על הפרסומים לגבי מגעים של הצהובים עם גארדים נוספים, אך מיהר למחוק את הציוץ המדובר. בינו ובין המועדון עדיין קיימים פערים, אולם במכבי תל אביב מעריכים שימשיך. "יש לו הצעה גם מסין אבל הוא מאוד אוהב לשחק בישראל, אנחנו מאמינים שישחק במכבי", סיפרו הצהובים.

במקביל , נמשכים המגעים המתקדמים עם סקוטי ווילבקין, שזכה אשתקד ביורוקאפ עם דיוויד בלאט ודרושאפקה ומבוקש גם באנאדולו אפס. הצהובים הציעו לדרושאפקה פיצוי עבור הכוכב, בתקווה להגיע להבנות סופיות ולהחתימו לשנתיים, ואופטימיים בנוגע לסיכויים שיצטרף. "פארגו ווילבקין ביחד זה כוח משמעותי". אמרו במכבי תל אביב.

ביוון פורסם כי האלופה הישראלית צפויה להשתתף בטורניר קדם עונה באתונה עם פנאתינייקוס, פנרבחצ'ה וז'לגיריס. הטורניר ייערך לזכרו של הבעלים פאבלוס ינאקופולוס, שמת בחודש שעבר. דורון ג'מצ'י ייצג את המועדון בהלוויתו.

עוד בנושא:

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי תל אביב במו"מ מתקדם עם סקוטי ווילבקין, גם קארוסו על הכוונת
ג'רמי פארגו על מכבי תל אביב: "אל תתקשרו אליי לעזרה בפעם הבאה"

ג'רמי פארגו, חגיגות אליפות מכבי תל אביב. קובי אליהו
רוצה להישאר. פארגו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully