וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו על מכבי תל אביב: "אל תתקשרו אליי לעזרה בפעם הבאה"

27.6.2018 / 0:41

הרכז בן ה-32, שמנהל מו"מ עם הצהובים מאז סיום העונה, כתב ציוץ זועם בטוויטר, בו הוסיף: "ברכות למכבי תל אביב על החתמות והצעות גדולות". כעס גדול במועדון על פארגו, שמחק את הציוץ

צילום ועריכה: קובי אליהו

האם ג'רמי פארגו בדרך לעזוב את מכבי תל אביב? הגארד האמריקאי בן ה-32, שחזר אל הצהובים בסוף אפריל השנה והוביל אותם לאליפות ראשונה שלהם אחרי ארבע שנים כשהוא פקטור משמעותי ולמעשה מנשל את פייר ג'קסון מעמדת הרכז המוביל, העלה הערב (שלישי) ציוץ שמראה כמה הוא פגוע מהמועדון. מאז הזכייה באליפות, ב-14 ביוני, ניהל פארגו מגעים עם מכבי תל אביב במטרה לחתום גם לעונה הבאה אבל בין הצדדים היו פערים גדולים. פארגו עצמו רצה מאוד להמשיך במכבי תל אביב ונראה פגוע לפי הציוץ שהעלה.

"ברכות למכבי תל אביב על ההחתמות הגדולות וההצעות!", כתב פארגו, "אל תתקשרו אליי כשתצטרכו אותי עזרה שוב". על פי הערכות, פארגו כועס על הפרסומים בארץ לפיהם מייק ג'יימס מפנאתינייקוס נמצא במו"מ עם מכבי תל אביב ואפילו סיכם או חתם בקבוצה. במועדון כעסו מאוד על הציוץ של הרכז, שלאחר מכן גם מחק אותו. פארגו רשם בפלייאוף מול עירוני נס ציונה העונה ובפיינל פור 12.5 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים למשחק, כולל 18 נקודות בחצי הגמר מול הפועל תל אביב.

הציוץ של ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי
הציוץ של פארגו לפני שנמחק/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully