וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה בלבד: טל בורשטיין הודיע למכבי תל אביב על עזיבה

3.7.2018 / 14:19

עוזר המאמן, שחזר בקיץ למועדון, מסיים את תפקידו אחרי עונה אחת בלבד. אשתקד אמר: "מבין שזה יכול להיגמר רע. מי יודע איפה כולנו נהיה בעוד שנה?". היה אמון על ההכנות למשחקי הליגה

עיבוד תמונה

לראשונה זה שלוש שנים, מכבי תל אביב לא מחליפה מאמן הקיץ - אבל שינויים בצוות המקצועי בכל זאת מתרחשים. עוזר המאמן השני בקבוצה, טל בורשטיין, הודיע היום (שלישי) לראשי המועדון על החלטתו לעזוב בתום עונה אחת בלבד.

בקיץ שעבר חזר בורשטיין (38) למכבי באופן מפתיע, חמש שנים לאחר פרישתו, והצטרף לצוות המתגבש בראשות המאמן נבן ספאחיה ועוזר המאמן הראשון גיא גודס. מלכתחילה, הוא היה אמון על ההכנות למשחקים בליגת העל, בעוד גודס התרכז בעיקר ביורוליג.

לפני תחילת העונה, בראיון משותף לוואלה! ספורט בצוותא עם גודס, אמר בורשטיין: "אני מבין שזה יכול להיגמר רע, אבל כשפנו אליי ממכבי, פתאום דיגדג לי לחזור. עד אז הראש שלי בכלל לא היה במקום הזה". כשנשאל אם זו תחילתה של קריירת אימון, השיב: "לא. אני עוד לא שם, אבל מה זה משנה מה אני אגיד? מי יודע איפה כולנו נהיה בעוד שנה?".

בסך הכל בורשטיין משלים 12 עונות במכבי תל אביב, כשחקן וכעוזר מאמן, עם זכייה ב-11 אליפויות, בשמונה גביעי המדינה ובשלושה גביעי אירופה.

עוד בנושא:

הפועל גלבוע/גליל: נתנאל ארצי חתם לשלוש שנים
מכבי ראשון לציון: אדם אריאל חתם לשנתיים
שביעות רצון בנבחרת ישראל: "עמדנו במשימה"

הצוות המקצועי של מכבי תל אביב: נבן ספאחיה, טל בורשטיין, גיא גודס, טים פנינג. ברני ארדוב
בורשטיין עם צוות האימון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully