וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: נתנאל ארצי חתם לשלוש שנים

3.7.2018 / 13:02

הפורוורד (21, 1.97) ששיחק בעונה שעברה במכבי אשדוד עובר לקבוצה של אריאל בית הלחמי שאימן אותו בנבחרת האולימפית. בקבוצה לא מימשו את האופציה על ספנסר וייס לעונה נוספת

one

הפועל גלבוע/גליל, שסיימה את העונה שעברה במקום השישי בליגת העל, החתימה אמש (שני) את הפורוורד נתנאל ארצי ששיחק בעונה שעברה במכבי חיפה ומכבי אשדוד. החוזה של ארצי הוא לשלוש שנים, כך נודע לוואלה! ספורט, לאחר שסיים את דרכו במכבי חיפה שירדה לליגה הלאומית. מאמן גלבוע אריאל בית הלחמי, שאימן את ארצי בעונה שעברה בנבחרת האולימפית, היה זה שדחף לצרפו למועדון, והקשר בין הצדדים הוביל לחתימה מהירה.

ארצי (21, 1.97) גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה וחתם בגיל 16 על חוזה לחמש שנים. הוא שיחק בירוקים 11 משחקים בשנתיים הראשונות שלו בבוגרים לפני שיצא לחצי עונת השאלה בהפועל עפולה מהלאומית. את העונה שעברה פתח במכבי חיפה ואחרי שישה משחקים בהם קיבל 5.5 דקות למשחק החליט לעזוב ועבר למכבי אשדוד של בראד גרינברג. באשדוד הוא שותף ל-21 משחקים ורשם 1.5 נקודות וריבאונד למשחק כשבפלייאוף הוא עולה ל-4 נקודות לערב. בקיץ שעבר היה חלק מההצלחה הגדולה של נבחרת העתודה שזכתה במדליית הכסף באליפות אירופה עם 12.9 נקודות ו-6.3 ריבאונדים למשחק.

עד כה, הסגל של אריאל בית הלחמי ועוזר המאמן גיא קפלן שבקבוצה הכריזו רשמית שימשיך, חתומים ארצי, הקפטן חואקין שוכמן, והרכז יחזקאל סקוורר שצפוי לחזור לקראת חודש אוקטובר מפציעה שגמרה עבורו את העונה מוקדם. במועדון הודיעו אמש לסוכנו של המתאזרח ספנסר וייס כי הם לא ממשים את האופציה עליו לעונה נוספת, אך ינסו להשאירו בתנאים שכר שונים, ובמקביל מנהלים מגעים להשארתם של טל קרפלס, בן אלטיט ושון לבנובסקי.

שחקן נבחרת הנוער נתנאל ארצי. ברני ארדוב
קשר טוב עם בית הלחמי. ארצי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully