וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: אדם אריאל חתם לשנתיים

3.7.2018 / 8:57

הגארד (23, 1.92) ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי אשדוד הוא שחקן החיזוק השני של הכתומים אחרי איתי שגב. רשם בעונה שעברה 7.1 נקודות ו-2.9 ריבאונדים בממוצע למשחק

מכבי ראשון לציון סיכמה אמש (שני). את תנאיו של שחקן הסגל הרחב של נבחרת ישראל אדם אריאל לשנתיים, והוא חתם על חוזה והצטרף לכתומים. באריאל היו מעוניינות גם עירוני נס ציונה, עירוני נהריה וקבוצתו בשנתיים האחרונות מכבי אשדוד, אך הוא העדיף לעבור לעיר היין, בין היתר כי אם היה נשאר לעונה שלישית באשדוד למחירו העתידי היה מתווסף דמי השבחה.

שחקן מכבי אשדוד אדם אריאל. לירון מולדובן
יחזק את הקו האחורי של צביקה שרף. אדם אריאל/לירון מולדובן

אריאל (23, 1.92 מ') הוא תוצר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, ששיחק במשך שלוש עונות בבוגרים של הקבוצה מהבירה ואף זכה עמה באליפות בעונת 2014/15. בקיץ 2015 עבר לברמרהאבן הגרמנית של מולי קצורין, אך שותף רק לשמונה משחקים וחזר לישראל להפועל חולון. בקיץ 2016 עבר למכבי אשדוד ושיחק במשך שנתיים מוצלחות בקבוצה מעיר הנמל. ב-27 משחקים בהם שותף העונה רשם אריאל 7.1 נקודות ו-2.9 ריבאונדים כשהוא מקבל 19.6 דקות בממוצע למשחק.

בראשון לציון מנסים לבנות קבוצה צעירה על מנת ליצור תלכיד חדש במקום זה שסיים את העונה שעברה במקום ה-11 המאכזב. מלבד איתי שגב שחתם ואדם אריאל שעשוי להצטרף, מועמדים לחבור לקבוצה גם נמרוד טישמן, ששיחק בעונה שעברה במכבי קרית גת ונמרוד לוי ששיחק בקבוצה לפני שנתיים ובעונה שעברה נבחר לשחקן המשתפר של העונה במדי מכבי אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully