וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "עמדנו במשימה, צריכים את החופש כמו אוויר לנשימה"

3.7.2018 / 8:29

שביעות רצון בנבחרת ישראל אחרי הניצחון על בריטניה והעלייה לשלב הבא מהמקום השני: "רצינו לשנות את הרושם אחרי ההפסד ליוון". היריבות בשלב הבא: גרמניה, סרביה וגאורגיה

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
"נבוא בחלון הבא עם יותר ביטחון". מקל/קובי אליהו

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

נבחרת ישראל העפילה אמש (שני) למשחקי הסיבוב השני במוקדמות אליפות העולם לאחר ניצחון נאה 59:67 על נבחרת בריטניה בגלזגו. השחקנים של עודד קטש הגיעו למשחק בידיעה שגם הפסד ב-20 נקודות יספיק להם כדי להעפיל לסיבוב השני, אך רצו מאוד לנצח ולעלות לסיבוב השני עם סיכוי להגיע לאליפות העולם, וכך גם עשו. ישראל הציגה משחק הגנה משופר, כפתה על הבריטים אחוזי קליעה נמוכים מאוד וקיבלה משחק התקפי יוצא מן הכלל מגל מקל שקלע 20 נקודות וחילק 5 אסיסטים.

"היה לנו חשוב אחרי ההפסד ליוון לשנות את הרושם ולצאת לחופש עם חיוך אחרי עונה קשה ומתישה שהתחילה ב-15 ליולי בהכנות ליורובאסקט", אמר מקל, "הקמפיין הזה מוזר לכולנו וחדש, אין את הזמן להתכונן לכימיה, צריך כל הזמן להופיע. יש לנו נבחרת צעירה וחדשה עם 9 שחקנים חדשים מהקיץ הקודם. אנחנו בתהליך של חילופי דורות וצריך להיות סבלניים. עמדנו במשימה, עלינו מהמקום השני. לפרקים זה לא הכדורסל שרצינו להציג, אבל זו המציאות עם נבחרת חדשה ושחקנים צעירים. אנחנו צריכים את החופש כמו אוויר לנשימה, נבוא בחלון הבא עם יותר ביטחון".

ישראל תשחק בבית 12 ביחד עם יוון ואסטוניה שעלו איתה מהבית ועם שלוש הנציגות של בית 7 - גרמניה, סרביה וגאורגיה. הנבחרת תשחק כבר ב-13 לספטמבר נגד גאורגיה בבית, ושלושה ימים לאחר מכן תצא למשחק חוץ נגד גרמניה. החלונות הנוספים יהיו בסוף נובמבר, אז תשחק ישראל נגד סרביה בבית וגאורגיה בחוץ ובפברואר 2019 נגד גרמניה בבית וסרביה בחוץ. המטרה של הנבחרת היא להשתחל בין שלוש הקבוצות הראשונות בבית.

"הדבר החשוב קודם כל הוא שעלינו, הבטחנו את מקומנו בשלב הבא ובמוקדמות אליפות אירופה", אמרו בנבחרת, "מעכשיו נוכל להתרכז בלקדם את הנבחרת עם פחות לחץ. זה נכון שיש עוד סיכוי לעלות, אבל אנחנו רוצים על הדרך גם לקדם את השחקנים כדי שתהיה לנו נבחרת שתוכל להתמודד בצורה טובה יותר בשנים הבאות".

עוד בנושא:

עודד קטש: "נקווה שנצבור ניסיון וכימיה עד השלב הבא"
הפועל אילת: הגארד האמריקאי-יהודי דייויד כהן חתם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully