וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הראינו אופי, נקווה שנצבור ניסיון וכימיה עד השלב הבא"

מאמן נבחרת ישראל מרוצה מהעלייה לשלב הבא, אבל יודע שיש עוד הרבה עבודה: "צריכים להראות שמגיע לנו לשחק נגד נבחרות ברמה הגבוהה של אירופה. ג'ייק כהן: "היה לי ממש כיף עם הנבחרת"

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש. ברני ארדוב
לאתגר הבא. עודד קטש/ברני ארדוב

עם יכולת לא מרשימה, נבחרת ישראל השיגה הערב (שני) ניצחון חשוב, 49:67 על בריטניה במוקדמות אליפות העולם. ישראל הבטיחה את עלייתה לשלב הבתים השני במוקדמות אליפות העולם ולמוקדמות אליפות אירופה 2021, ותפגוש תפגוש את גרמניה, סרביה וגאורגיה בבית ובחוץ, בשלושה חלונות - הראשון בספטמבר 2018 בו תארח את גאורגיה ותתארח אצל גרמניה, השני בסוף נובמבר 2018 והשלישי בפברואר 2019. שלוש הנבחרות הראשונות בתום שלב הבתים השני תעפילנה לאליפות העולם בסין 2019.

עוד בנושא

נבחרת ישראל ניצחה 59:67 בבריטניה ועברה שלב במוקדמות המונדובאסקט
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

ג'ייק כהן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"הרגשה מצוינת". ג'ייק כהן/ברני ארדוב

"זה היה ניצחון קשה, ניצחון חשוב עבורינו, הראינו אופי אחרי ההפסד ביום חמישי שהיה הפסד קשה מאוד", אמר בסיום המאמן עודד קטש, "באנו לכאן וידענו מה אנחנו צריכים לעשות. זה לא היה משחק גדול התקפי, אבל הגנתית עשינו עבודה נהדרת. אני רוצה לברך את השחקנים שלי על ההופעה ועל הלב הגדול שהם הראו. אנחנו נבחרת חדשה וצעירה, והולך להיות יותר קשה בסיבוב הבא. זה יהיה אתגר גדול, אנחנו צריכים להראות שמגיע לנו לשחק נגד נבחרות ברמה הגבוהה של אירופה. אני מקווה שעד החלון הבא השחקנים ינוחו ונצבור עוד ניסיון וכימיה. יהיה קשה יותר".

נמרוד לוי: "כיף גדול, זה היה ניצחון שהיינו מאוד צריכים. נלחמנו, עשינו את העבודה. אני שמח על הדקות שקיבלתי, רציתי להיכנס ולתרום מה שאני יכול, אני מרגיש טוב".

ג'ייק כהן: "הרגשה מצוינת, היה לי ממש כיף עם הנבחרת בשבועיים האלה, אני מאוד שמח שעלינו לסיבוב הבא. זה ממש לא היה משחק מושלם בשום קנה מידה, אבל העובדה שעלינו זה הדבר הכי חשוב. נלחמנו על כל כדור ויצאנו עם הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully