וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "רוצים לשנות את הרושם שהשארנו בסיום נגד יוון"

1.7.2018 / 15:35

מאמן נבחרת ישראל דרוך לקראת המשחק הקריטי נגד בריטניה בגלזגו במוקדמות אליפות אירופה (שני, 21:30, ספורט 5) : "ניצחון יכול להיות אדיר, אנחנו לא חושבים על הפרשים"

עודד קטש מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
משחק חשוב מאוד. קטש/קובי אליהו

נבחרת ישראל תעלה מחר (שני) בערב לפרקט באמיריות ארנה שבגלזגו למשחק האחרון בשלב הבתים הראשון במוקדמות אליפות העולם 2019 נגד נבחרת בריטניה (21:30, שידור ישיר בספורט 5) במטרה להבטיח את מקומה בשלב הבתים השני. הנבחרת של עודד קטש ערכה היום את האימון הראשון שלה מתוך שניים לקראת המשחק, לאחר שאמש עבר מסע שכלל יציאה בשעות הבוקר מישראל עם עצירת ביניים בפרנקפורט והגעה לגלזגו בשעות אחר הצהריים. אותם שחקני הסגל שעמדו לרשותו של קטש במשחק הראשון יעמדו גם הפעם, כשמעניין יהיה לראות כיצד יבחר המאמן לנהל את הרוטציה שלו.

שתי הנבחרות ידעו עוד לפני פתיחת ההתמודדות מה עליהן לעשות על מנת לעבור לשלב הבתים הבא ולא להתדרדר לשלב השני במשחקי העלייה למוקדמות אליפות אירופה 2021. בשעה 19:00 תארח נבחרת אסטוניה את יוון בטאלין במשחק שתהיה לו השפעה ישירה על המשחק בגלזגו. ניצחון של האסטונים, וישראל ובריטניה יתחרו במשחק ישיר על העלייה - כשהנבחרת בכחול לבן תעפיל לשלב השני במוקדמות אליפות העולם אם תפסיד עד 6 נקודות הפרש כולל, ותודח אם תפסיד ביותר מ-7 נקודות הפרש. אם אסטוניה תפסיד ליוון, ישראל יכולה להפסיד עד 20 נקודות הפרש כולל ועדיין לעלות לשלב הבא, ובריטניה תצטרך ניצחון בנקודה כדי לעלות.

עוד בנושא:

מכבי אשדוד: בראד גרינברג צפוי להמשיך, סק הנרי מתקרב
עירוני נהריה: מיקי גורקה מונה למאמן הקבוצה: "זו סגירת מעגל"
הפועל ירושלים: אמארה סטודמאייר חוזר, טיישון תומאס סיכם

"משחק מאוד קשה, אנחנו משחקים נגד נבחרת אתלטית עם יכולות וגודל", אמר המאמן עודד קטש לקראת המשחק, "הבריטים חייבים לנצח, הולך להיות משחק אגרסיבי ואיננסיבי, צריך לעצור להם את משחק הריצה, זה לא רק לרוץ להגנה, חייבים להוריד את מספר איבודי הכדור, להיות מרוכזים, בחירת זריקות טובה ואז ירידה טובה וחכמה להגנה. הם מאוד אגרסיביים בריבאונד ההתקפה, הסגירה לריבאונד היא קריטית. גארדים מאוד אגרסיביים על הכדור, צריכים להיות חכמים איך לשבור את הלחץ דרך הגבוהים".

על הלחץ בנבחרת אמר המאמן: "לחץ זה דבר טוב, צריך לדעת להשתמש בלחץ לטובתך, לא לפחד, זה מצב טוב שיש לחץ, כי זה אומר שהשחקנים מבינים את החשיבות של הענין. השחקנים מספיק חכמים לדעת כמה חשוב המשחק הזה, גם ב-15 הדקות האחרונות נגד יוון יצרו תחושה שרוצים לשנות את התחושה, את ההרגשה, את הרושם שהשארנו מהדקות האלה. אני רוצה להאמין שכמו בכל החלונות הקודמים, היה לנו משחק טוב ומשחק פחות טוב, שנוכל להיות גאים עכשיו במשחק חוץ ולא להיפך, לא חושבים על ההפרשים, ניצחון יכול להיות אדיר בשבילנו. זה משהו חשוב מבחינתנו, למאמנים ההפרש צריך לשבת בראש, אבל עד ה-2-3 דקות האחרונות זה לא צריך להטריד אותנו".

גיא פניני הוסיף: "משחק חשוב מאוד לקמפיין שלנו כדי להמשיך לשלב הבא. הכדורסל הישראלי צריך תקופת עידוד וזה משחק בטיימינג נכון בשבילנו כדי להראות שהכדורסל הישראלי הוא באיכות טובה עם שחקנים טובים. יש לנו הרבה שחקנים שרוצים להוכיח את זה. כמו כל משחק נבחרות, צריך להיות אגרסיביים מאוד, לכפר על הגודל שלהם. יש להם קליעה טובה, נצטרך להיות מרוכזים ולשחק את הכדורסל הנכון שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully