וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים החתימה את ג'ייקובן בראון: "מנהיג שסוחף את כולם"

הקבוצה מהבירה הודיעה על צירופו של שחקן הפועל גלבוע/גליל בעונה החולפת. העמיד ממוצעים של 20.3 נקודות ו-6.3 אסיסטים למשחק בסדרת הפלייאוף נגד ירושלים: "משתוקק לשחק בארנה"

one

הפועל ירושלים הודיעה הבוקר (שני) על הצטרפותו של הגארד ג'ייקובן בראון (28, 1.90). האמריקאי ששיחק בעונה החולפת בהפועל גלבוע/גליל והצטיין בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הקבוצה מהבירה, חתם לשנתיים.

בראון העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 16.3 נקודות ו-5.9 אסיסטים למשחק בעונה הסדירה ובסדרה נגד הפועל ירושלים רשם 20.3 נקודות ו-6.3 אסיסטים למשחק. הוא יפתח בירושלים את עונתו השביעית באירופה לאחר ששיחק בין היתר בא.א.ק אתונה, טורק טלקום וקרשיאקה.

השחקן הרשים את ירושלים בסדרת רבע הגמר, ובקבוצה מאמינים שהוא יעזור להם בשתי המסגרות. בירושלים הוסיפו שהם מחפשים שחקנים רעבים, ומעבר לכישרון שלו, זה הרושם שקיבלו בשיחות עימו. גם עם סטודמאייר השיחות נמשכות, כשזה הביע לא אחת את רצונו לחזור לשחק בקבוצה.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הודיעה שתשחק בליגת האלופות של פיב"א
אחרי עזיבת אורי אלון: תקציב הפועל ירושלים יקוצץ בחצי
אורי אלון עוזב את הפועל ירושלים, במו"מ עם בוסטון סלטיקס

שחקן גלבוע/גליל ג'ייקובן בראון מול שחקני הפועל ירושלים ג'רום דייסון, ליאור אליהו. ברני ארדוב
הצטיין בפלייאוף. בראון/ברני ארדוב

מאמן הקבוצה, עודד קטש, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני מאוד שמח על ההצטרפות של ג'ייקובן. כולנו מכירים את האיכויות שלו כשחקן. מעבר לכדורסל נטו, מדובר במנהיג שסוחף אחריו את כולם במחויבות שלו"

"אני שמח ונרגש להצטרף להפועל", אמר בראון. "סדרת רבע הגמר הייתה מרתקת והוציאה ממני את המיטב. האווירה בארנה הייתה מדהימה ואני משתוקק להיות לצד האוהדים המדהימים בירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully