וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון עוזב את הפועל ירושלים, במשא ומתן עם הסלטיקס

12.6.2018 / 13:01

סוף עידן בבירה. הבעלים הודיע על עזיבה על רקע גיוס של 550 מיליון דולר לחברת קומפאס שבבעלותו, וכן בשל המגעים לאחוזי בעלות בבוסטון, עליהם פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. חומסקי יחפש משקיעים

ברני ארדוב

סוף עידן בהפועל ירושלים. הבעלים אורי אלון הודיע היום (שלישי) שיעזוב את הקבוצה אחרי חמש שנים ויעביר את סמכויותיו לקבוצת משקיעים בראשות איל חומסקי, שיהפוך לשותף-מנהל הקבוצה וינסה כעת לגייס ספונסר חדש. גיא הראל ימשיך לכהן כמנכ"ל. העזיבה מגיעה על רקע גיוס של 550 מיליון דולר לחברת "קומפאס" שבבעלות אלון, וכן בשל משא ומתן שמנהל אלון על שותפות בבוסטון סלטיקס. על רצונו של אלון להצטרף לקבוצת NBA פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

עוד בנושא

באפריל פרסמנו: אלון שוקל לעזוב את ירושלים במטרה להצטרף לקבוצת NBA
אחרי ההפסד לחולון בחצי הגמר: הפועל ירושלים מתכננת מהפכה: כל הזרים חוץ מדייסון יעזבו
כשדן שמיר ניצח את קטש והביס את גיא הראל: יהונתן אליהו מנתח
עודד קטש אחרי ההדחה: "יש המון לקחים מהעונה הזו"

אורי אלון הבעלים של הפועל ירושלים. ברני ארדוב
תקופה יפה. אלון/ברני ארדוב

"זכיתי להגשים חלום ולראות את הקבוצה שאני אוהד מילדותי זוכה פעמיים באליפות המדינה ומצליחה בעקביות תוך שהיא מגיעה בכל שנה לפיינל פור", מסר אלון. "ראיתי צמיחה עצומה בקהל האוהדים שבחמש השנים האלה התבסס כאחד הקהלים הדומיננטיים באירופה, ויחד שברנו הגמוניה של 50 שנים בארץ. במקביל להצלחתה של הקבוצה, חברת הטכנולוגיה שהקמנו בניו יורק, קומפאס, זכתה להצלחה והכרה בקנה מידה עולמי. לשם השוואה, כשרכשנו את הפועל ירושלים, קומפאס העסיקה כ-30 עובדים לערך. כיום, החברה כוללת מעל ל-5,000 עובדים. כמובן שהנסיבות השתנו בהתאם, כך שבחודשים האחרונים רוב פעילותי הוקדשה לקומפאס ובצורה הדרגתית הצטמצם היקף הפעילות שלי בקבוצת הכדורסל".

איל חומסקי מסר כי "אורי אלון שינה את ה-DNA של הפועל ירושלים והפך אותה לקבוצה ווינרית. הפועל ירושלים הפכה לגורם דומיננטי בכדורסל הישראלי בזכות החזון והיכולות של אורי אלון, כמו גם הניסיון שהוא הביא איתו. היסודות שהוצבו חזקים ויסייעו לנו להמשיך להוביל את הכדורסל הישראלי עוד שנים רבות".

ניר ברקת, ראש העיר ירושלים אמר כי "אורי אלון תרם תרומה אדירה לעיר אשר נהנתה בשנים האחרונות מהצמיחה האדירה של הפועל ירושלים. ניהולו הפך את קבוצת הכדורסל של העיר לקבוצה אלופה שזכתה לתארים רבים בזמן קצר, והישגיה בתקופתו יירשמו בספר ההיסטוריה של הקבוצה והעיר בכלל. אורי, אתה אוהב ירושלים אמיתי, בשם כולנו, תודה לך".

בחמש השנים שעברו מאז רכש את הקבוצה, העפילה הפועל ירושלים בכל שנה לפיינל פור וזכתה פעמיים באליפות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אייל חומסקי, מבעלי הפועל ירושלים. לילך וייס, מערכת וואלה!
בעל הבית החדש. חומסקי/מערכת וואלה!, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully