וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "היינו פזיזים מדי, אפשר היה לשחק יותר חכם"

11.6.2018 / 23:25

מאמן הפועל ירושלים העביר ביקורת על שחקניו אחרי ההפסד בחצי גמר הפיינל פור להפועל חולון בהיכל: "יש אנשים חכמים בירושלים ויש המון לקחים מהעונה הזאת. קשה לי לסכם עכשיו"

ברני ארדוב

הפועל ירושלים איבדה הערב (שני) את תואר האליפות בו החזיקה בשנה האחרונה. זאת לאחר שהפסידה להפועל חולון בחצי גמר הפיינל פור. במחצית הראשונה החבורה של עודד קטש הייתה צמודה לחולון, אבל רצף של טעויות בתחילת הרבע השלישי העלה את הסגולים ליתרון מבטיח שאותו ירושלים לא הצליחה למחוק עד הבאזר.

גם קאמבק ענק ברבע האחרון לא הספיק והאדומים הרימו דגל לבן ונכנעו. בכך מגיעה לסיומה עונה קשה של הפועל ירושלים שכללה החלפה של שלושה מאמנים והופעה מביכה ביורוקאפ. ההפסד הערב גם קטע רצף של ארבע ניצחונות ליגה ירושלים על הפועל חולון ועודד קטש כשל בניסיון להפוך למאמן השני בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי אחרי פיני גרשון שזכה באליפות עם שתי קבוצות שונות.

עוד בנושא
הפועל חולון ניצחה את הפועל ירושלים 76:80 ועלתה לגמר הפיינל פור
פניני ורייס התחבקו, דן שמיר: "ניצחנו עם מהלכים גדולים של מלחמה"

עודד קטש, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ייצב את המערכת אך כשל בפיינל פור. קטש/ברני ארדוב

המאמן עודד קטש היה מאוכזב מטבע הדברים ואמר בסיום: "הגנתית בחצי הראשון לא היינו מספיק טובים. התקפית היינו פזיזים מדי. יכולנו לשחק יותר חכם. צריך לתת קרדיט לחולון, הם עשו משחק טוב. רק ברבע הרביעי הצלחנו לייצב הגנה ולהרגיש נוח שנתנו לנו הזדמנות לחזור. בדיעבד הייתי יכול לעשות הרבה דברים. אין משחק שהפסדתי ולא יכולתי לעשות דברים אחרים. המאמן הוא זה שמקבל החלטות. ההגנה הייתה מפתח לקביעת הרוטציה. יש אנשים חכמים בירושלים ויש המון לקחים מהעונה הזאת. קשה לי לסכם עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צפו בתגובות של קטש ושמיר

צילום ועריכה: קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully