וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני ורייס התחבקו, דן שמיר: "ניצחנו עם מהלכים גדולים של מלחמה"

11.6.2018 / 23:20

השניים חגגו את ההעפלה הדרמטית לגמר הפיינל פור. דן שמיר לקראת מכבי תל אביב ביום חמישי: "צריך להתאושש גופנית, אין מחר מהמשחק הזה". המילטון: "ברגעי האמת עשינו את זה"

ברני ארדוב

הפועל חולון העפילה הערב (שני) לגמר הפיינל פור בו תפגוש את מכבי תל אביב. החבורה של דן שמיר ניצחה את הפועל ירושלים 76:80 ותוכל להשלים עונה חולומית ביום חמישי. אמנם, שעות בלבד לפני המשחק התבשרה חולון כי לא תוכל לשתף את גלן רייס ג'וניור אך היא הסתדרה גם בלעדיו ודהרה לניצחון מוצדק. הניצחון של חולון קבע כי לראשונה מאז הפועל ירושלים ב-2007, מחזיקת גביע המדינה (שאינה מכבי תל אביב) מגיעה גם לגמר האליפות ותקבל הזדמנות לזכות בדאבל. האדומים החמיצו אז את הצ'אנס על חודו של סל. וכמה משמח היה הניצחון הזה עבור חולון? בסיום המשחק התחבקו גלן רייס ג'וניור וגיא פניני, לראשונה מאז התקרית האלימה בסיומה נזרק האמריקאי מהקבוצה.

גלן רייס ג'וניור מתחבק עם גיא פניני שחקני הפועל חולון. ברני ארדוב
שולם שולם לעולם. פניני ורייס ג'וניור/ברני ארדוב

"היו הרבה דברים שניצחו את המשחק. ביום חמישי משחקים על אליפות כך שהראש שלי כבר שם", אמר דן שמיר. "עשינו דרך ארוכה, בפרט בשנה הזאת. היו הרבה קשיים בדרך. למועדון הזה יש היסטוריה. לפני שנתיים נשארו בליגה מחזור אחד לפני הסוף וזה היה מלחיץ ועכשיו אנחנו משחקים על דאבל. זו חגיגה גדולה בשבילנו. היינו צריכים את הדקות האחרונות של הדלק. ניצחנו עם מהלכים גדולים של מלחמה, אופנסיב ריבאונד ומאבקים, דברים מהסוג הזה. זה היה משחק שהתכוננו אליו שלושה ימים. התכוננו לכדורסל ולא לשום דבר אחר. ההגנה הייתה המפתח. החזקנו אותם על 76 נקודות. צריך להתאושש גופנית כי זה משחק שאין מחר ממנו. אנחנו תמיד מכבדים יריבות בטח שזו מכבי. נעשה מה שאנחנו יכולים לעשות".

ג'ורדן המילטון שכיכב עם 21 נקודות סיכם: "הניצחון מוקדש לאוהדים שלנו. החברים שלי עשו מהלכים יפים וניצחנו. כדורסל זה משחק של ריצות. הם קלעו כמו מטורפים ואי אפשר היה לעצור אותם ברבע האחרון. אבל ברגעי האמת עשינו את זה. במחצית הראשונה הדברים עבדו בשבילי אבל החברים שלי הם אלו שעזרו לי. אני הכרתי את חלק משחקני היריבה ובסופו של דבר אנחנו אלו שחגגנו את הניצחון. הגמר לא יהיה קל. אנחנו משחקים מול יריבה חזקה במגרש הביתי שלה".

עוד בנושא
הפועל חולון ניצחה את הפועל ירושלים ותפגוש את מכבי תל אביב בגמר הפיינל פור

עוד באותו נושא

הפועל חולון ניצחה את הפועל ירושלים 76:80 ועלתה לגמר הפיינל פור

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חולון ג'ורדן המילטון עם טו הולוואי, שלומי הרוש. ברני ארדוב
מוקדש לקהל. המילטון/ברני ארדוב

צפו בתגובות של קטש ושמיר

צילום ועריכה: קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully