וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון שוקל לעזוב את ירושלים - המטרה: להצטרף לקבוצת NBA

16.4.2018 / 12:10

במקביל לגידול בעסק הפרטי שלו, שמונע ממנו להיות מעורב בניהול השוטף, הבעלים שמאוכזב מהאוהדים שוקל את דרכו. אם יעזוב, השליטה צפויה לעבור לשותפים שקנו איתו את הקבוצה ב-2013. הכוכב מסרבת לשחרר את טיילור רוצ'סטי, הקבוצה נקנסה ב-10,000 ש"ח

one

האם הפועל ירושלים בדרך לזעזוע גדול בסיום העונה? בעלי הקבוצה אורי אלון הבהיר אמש (ראשון) בסיום הניצחון על הפועל חולון כי הוא לא מוכן לקבל את קללות האוהדים לעבר מנכ"ל הקבוצה גיא הראל, ואמר להם כי: "דברים כאלה לא יקרו אצלי". במקביל, אלון מוצא פחות זמן לעסוק בקבוצה שכן העסק אותו הוא מפתח בארצות הברית צומח בימים אלה בצורה משמעותית, ואינו מוצא את הזמן להיות מעורב בניהול השוטף של האדומים. כל אלה גורמים לאלון למחשבה על עזיבת המועדון אותו קנה רק לפני ארבע שנים וחצי ואותו הצעיד לשתי אליפויות.

אחת המטרות של אלון היא להצטרף לבעלות, או לקנות באופן בלעדי קבוצת NBA. אלון, 38, הוא מבעלי "קומפאס", שמוערכת בשווי של 2.5 מיליארד דולר. הוא סיפר בעבר שהוא אוהד שרוף של בוסטון סלטיקס מילדות, ושאחד החלומות שלו "לטווח הארוך", כדבריו, הוא להפוך לבעלים בקבוצה ב-NBA. אחד הסטארטאפים שהמציא היה בזכות אהדתו לסלטיקס.

עוד בנושא

תקרית בסיום המשחק: אורי אלון סימן תנועה מגונה לעבר אוהדי הפועל חולון
בחולון טוענים: אלון עשה תנועה דומה גם בחצי גמר גביע המדינה
בהפועל ירושלים מרוצים מקטש: "יש שינוי לטובה בקבוצה"

אורי אלון, הבעלים של הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בדרך לכדורסל מעולם אחר? אורי אלון/ברני ארדוב

"פיתחנו מנוע לרשתות חברתיות, שהתבסס על התנהגותו החברתית של הגולש. כלומר, אם אתה יודע שיש עכשיו משחק של בוסטון סלטיקס, תקיש את השם שלהם ותמצא הכל - מה אומרים עליהם עכשיו, איפה יש שידור חי של המשחק, כל מיני דברים כאלה", אמר בראיון לאהרל'ה ויסברג לפני מספר שנים, "עד אז, היית כותב את השם של המועדון והוא היה מוצא לך את האתר הרשמי ואת הערך בוויקיפדיה".

אם אלון אכן יחליט למכור את הפועל ירושלים, הוא צפוי להעביר את הבעלות לשותפים שקנו איתו את השליטה על ירושלים ביולי 2013. בשנותיו כבעלי הפועל ירושלים הוא הצעיד את הקבוצה לשתי זכיות באליפות, להופעה נוספת בגמר הפיינל פור ולחצי גמר היורוקאפ בעונה שעברה. אלון הנחית בירושלים שורה של שחקנים מהטובים באירופה ביניהם דונטה סמית', אמארה סטודמאייר וקרטיס ג'רלס. הוא לא הסתיר את רצונו להוביל את הקבוצה ליורוליג, מהלך שעדיין נראה שלא יתרחש, ובמקביל מנהל מגעים עם הנהלת היורוליג להפוך את החברה שלו Compass לאחת מנותנות החסות של המפעל.

בעקבות התקרית בה היה מעורב אלון, בה ביצע תנועה מגונה לעבר אוהדי הפועל חולון, קנסה המנהלת את הפועל ירושלים ב-10,000 ש"ח. "אנו צ]פים מבעלי התפקידים ושחקני הליגה לשמור על איפוק ועל התנהגות הולמת גם במידה וישנה התגרות מצד הקהל", נכתב בהודעה.

עוד בירושלים: חדשות לא טובות מגיעות גם מגזרת טיילור רוצ'סטי. הפועל ירושלים שלחה הצעה רשמית לכוכב האדום עבור שחרור השחקן, אולם בקבוצה מסרבים לשחררו בשלב זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
גם הם מגיבים. אוהדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב

בשולי הדברים, פרסם ארגון האוהדים "הבריגדה" פוסט תגובה לאירועי אמש, בו תקפו את המנכ"ל גיא הראל. "אתמול נחצו כל הגבולות.
אף פעם לא דמיינו שנגיע למצב בו ההנהלה של הפועל ירושלים תפגע במועדון ותצא נגד אוהדי הקבוצה", נכתב. "בחודשים האחרונים אנחנו עדים למסע הכפשה מתוזמר היטב מטעמם של גיא הראל והמקורבים לו נגד הבריגדה, מסע אליו יצאו ברגע שבו אוהדי הקבוצה העזו להשמיע ביקורת על התנהלותו. המסע מלווה בשקרים על אלימות, יצירת קשר עם כתבים והזנתם במידע שקרי על מנת לייצר עליהום תקשורתי, הזנת אוהדים אחרים של הקבוצה במידע שיקרי, השכרת חברת אבטחה וצלמים פרטיים על מנת לייצר פרובוקציות נגד אוהדים ביציע ואיומים על אוהדים גם במישור האישי וגם באמצעות הפעלת אמצעי תקשורת ממומנים.

"אתמול גיא הראל הוכיח לנו שלמלחמה הפרטית שלו נגד האוהדים אין גבול כשהחליט לפגוע בקבוצה שלנו ומנע בצורה לא חוקית את כניסת הציוד ליציע והחרמתו. חשבתם שפה זה נגמר? הבוקר הוא שבר שיא נוסף - לאחר 11 שנים רצופות של פעילות משותפת בין הפועל ירושלים לבריגדה במשחקי חוץ שבאה לידי ביטוי בדאגה שלנו לכל אוהד אדום לכרטיסים והסעות, פעילות אותה הרגיש כל אוהד שנסע איתנו ברחבי הארץ, הקבוצה בצעד חסר תקדים התנערה והפסיקה את הקשר עם האוהדים".

"גיא הראל מנסה בכל כוחו, תוך שימוש בכל האמצעיים, להסית את הקהל נגד הבריגדה. מבחינתו הכל כשר במאבקו האישי, גם פגיעה בקבוצה ויצירת מלחמת אחים. הוא לא יצליח. לא ניתן למהלכים הללו לפגוע בהפועל, ולא משנה כמה שקרים וכמה פרובוקציות יופצו בתקשורת על מנת לצייר אותנו כאלימים, זה לא אנחנו

"לא ניתן לעסקנים להצליח ולהפוך את הארנה לאולם NBA מנוכר, לא נקבל התנהגות מכביסטית. גם אם גיא הראל ימשיך לשים את עצמו לפני המועדון, גם אם הוא ימשיך לפגוע בהפועל ובביתיות שלנו, גם אם ימשיך בצורה לא חוקית להחרים ולגנוב את רכוש הארגון, אנחנו נגיע ונעודד הכי חזק שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully