וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחולון טוענים: אלון עשה תנועה דומה גם בחצי גמר גביע המדינה

16.4.2018 / 7:56

בקבוצה לא אהבו את התנהגות בעלי ירושלים: "יש אנשים שמותר להם הכל". קליין על גלן רייס: "איבוד של שחקן גדול, אבל יש לנו סגל מוכשר". אופציית דונטה סמית' ירדה מהפרק ככל הנראה, גם אפשרות די ג'יי קנדי נפלה. בקבוצה מאיימים להגיש תלונה נגד רייס אם יצטרף לנהריה

one

שבוע לא קל עבר על הפועל חולון בשבוע החולף. הוא החל בהפסד ביתי לגלבוע/גליל, המשיך בפרשה בתקרית המכוערת בחדר ההלבשה בה הכה גלן רייס ג'וניור את גיא פניני ושוחרר מהקבוצה, והסתיים אמש (ראשון) עם הפסד חוץ להפועל ירושלים 82:77, השלישי בארבעת המחזורים האחרונים של מוליכת הטבלה.

דן שמיר קיבל הופעה טובה משלושה משחקניו - טו הולוואי שקלע 21 נקודות, מתוכן 11 נקודות ברגעי הסיום של המשחק, טיישון תומאס הוסיף 14 נקודות ו-8 ריבאונדים והמתאזרח טי ג'יי קליין סיים עם 12 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-14 דקות. מנגד, ג'ו אלכסנדר רשם את המשחק החלש שלו ביותר בישראל עם נקודה אחת ב-0 מ-7 מהשדה.

עוד בנושא

צפו בהפועל ירושלים מנצחת 75:82 את הפועל חולון
אורי אלון סימן תנועה מגונה לאוהדי חולון בסיום

ריצ'רד האוול, הפועל ירושלים, טי ג'יי קליין, הפועל חולון. ברני ארדוב
"ההבדל היה מי שקלע את הקליעות". טי ג'יי קליין/ברני ארדוב

"כדורסל זה משחק של ריצות, אני לא חושב שאף אחת מהקבוצות שלטה במשחק, כל אחד יכל לשלוט במשחק הזה, מה שניצח את המשחק זה קליעות קלאץ' והם עשו בזה עבודה טובה", סיכם קליין את המשחק, "ההבדל היה מי שקלע את הקליעות, דייסון קלע קליעה במעבר ויצר פער. בסיבוב השלישי מחפשים את עצמנו, במיוחד עכשיו כשאנחנו בלי גלן, השמיים הם הגבול בשבילנו". המתאזרח הוסיף על השבוע הלא פשוט שעבר על הקבוצה: "זה ייקח זמן כשמאבדים שחקן ברמה של גלן, היה לנו שבוע נהדר של אימונים, היה הרבה אנרגיות, וגם תחרותיות. איבדנו הרבה עם גלן, אבל אם נצליח לצאת מזה כקבוצה נוכל ללכת עד האליפות. זה איבוד של שחקן גדול, אבל יש לנו סגל מאוד מוכשר".

בסיום המשחק התרחשה תקרית מיותרת על הפרקט בשעה שאוהדי חולון שרו לעבר בעלי הפועל ירושלים אורי אלון "אורי אלון מת". הבעלים של האדומים נכנס לשטח הפרקט וסימן לעבר מבושיו בצורה מתריסה והמשיך בדילוגים וקפיצות. בכירי הפועל חולון סירבו להגיב אמש למעשיו של אלון, אך במועדון ידעו לספר כי גם בחצי גמר גביע המדינה בין הקבוצות לפני חודשיים עשה אלון אקט דומה. "יש אנשים שכנראה מותר להם לעשות הכל", אמר אחד מאנשי המועדון אמש.

בקבוצה עושים מאמצים על מנת לצרף פורוורד עד משחק הליגה הבא נגד מכבי אשדוד, ביום שבת הקרוב. במועדון היו רוצים לראות את דונטה סמית' מצטרף, אך קבוצתו ברינדיזי הפסידה אמש בליגה האיטלקית, ועדיין רחוקה מלהבטיח את השארותה בליגה הראשונה, כך שספק אם המהלך יוכל לצאת לפועל. שם נוסף שעלה על הפרק וירד בימים האחרונים הוא די ג'יי קנדי, ששיחק בחולון בעבר, אך קבוצתו קרשיאקה הטורקית מערימה קשיים על שחרורו.

בקבוצה זעמו אמש על כוונת עירוני נהריה לצרף את גלן רייס ג'וניור, כשהם טוענים כי אם נועלת הטבלה אכן מתכוונת לבצע מהלך שכזה, חולון תממש את האיום שלה כלפי השחקן, ותדרוש ממנו את הפיצוי שכתוב בחוזהו, כמה עשרות אלפי דולרים, לטענת אנשי המועדון. במקביל, בחולון ישקלו להגיש תלונה לאיגוד הכדורסל, למרות שהתקנון קובע כי במקרה מסוג זה, אם לא הוגשה תלונה לאף גוף רשמי תוך 72 שעות, לא ניתן לעשות דבר. במועדון הסבירו אמש כי באף מקרה מסוג זה בעבר לא עזב השחקן את הארץ תוך פחות מ-48 שעות, כך שלטענתם יוכלו עדיין להגיש תלונה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully