וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בסיום המשחק: אורי אלון סימן תנועה מגונה לעבר אוהדי הפועל חולון

15.4.2018 / 23:24

תקרית לא נעימה בסיום המשחק בו ניצחה הפועל ירושלים את הפועל חולון בארנה. בנוסף: חלק מאוהדי ירושלים קיללו את המנכ"ל גיא הראל. קטש פרגן לטרנס קינזי: "הוא אדיר". דן שמיר: "נגדיר את עצמנו מחדש"

one

כצפוי, לא מעט סערות נרשמו הערב (ראשון) בארנה בירושלים במשחק שבו ניצחה הפועל ירושלים את הפועל חולון. במהלך המשחק אוהדי הפועל חולון שרו לעבר בעלי הפועל ירושלים "אורי אלון מת", ובסיום הצביע הבעלים של הפועל ירושלים לעבר מבושיו בהתרסה והרתיח את אוהדי האורחים.

במקביל, כמו בשבוע שעבר, המשיכו חלק מאוהדי הפועל ירושלים לקלל את המנכ"ל גיא הראל ואת יוגב אוחיון הפצוע. האוהדים זועמים על ההנהלה משום שלטענתם לא קיבלו ציוד עידוד למשחקים. יש לציין כי חלק מהאוהדים של ירושלים באו בתלונות לאורי אלון בעקבות ההתנהלות במועדון ואחדים אף שלחו לעברו קללות.

בנוגע למשחק עצמו המאמן עודד קטש התייחס לניצחון ואמר: "היה משחק כדורסל בקצב גבוה. היו שחקנים שהגיעו לסיום עייפים ולא הייתה לי אפשרות לתת לכמה מהם דקות מנוחה. חסרונו של ליאור (אליהו) הורגש. יש לנו עוד מקום להשתפר. החשיבות של קינזי היא מכרעת, הוא אדיר בשבילנו, הנוכחות שלו במשחקים והמיקוד בדברים הקטנים שעוזרים לנצח זה מה שמכריע. לפעמים קבוצה צריכה להתחבר, ואתה לא תמיד יודע לנבא איך אופי של שחקן כזה או אחר ייצור את הכימיה. הוא מוצא את הדרך לגרום לכולם להיות יותר מחויבים. אני נהנה לאמן אותו".

עוד בנושא
הפועל ירושלים ניצחה 75:82 את הפועל חולון, מכבי אשדוד חגגה 74:85 על מכבי חיפה
הפועל ירושלים: טיילור רוצ'סטי עשוי להצטרף כבר השבוע
עירוני נהריה פנתה לגלן רייס ג'וניור, בהפועל חולון מגיבים: "לא ראוי"

אורי אלון, הבעלים של הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ספג קללות מאוהדי חולון והגיב. אורי אלון/ברני ארדוב

מנגד המאמן המפסיד דן שמיר אמר: "אנחנו בשלב כזה של העונה שאנחנו נצטרך להגדיר את עצמנו מחדש מהרבה בחינות, אני צריך להסתכל על המשחק הזה, קלענו 75 נקודות והתקשינו, ירושלים קבוצת הגנה טובה, מגיע להם קרדיט. אנחנו צריכים להיות מוכנים לשחק יותר טוב, זה חלק ממה שיעבור עלינו בשבועות הקרובים שבהם אנחנו נצטרך להיות קבוצה קצת אחרת, שמשחקת אחרת, והדברים הללו לוקחים קצת את הזמן.

על החיפושים אחר מחליף לגלן רייס ג'וניור אמר שמיר: "היה לנו שחקן מסוג אחד, ואני באופן עקרוני, מאמין שאנחנו צריכים סוג של פורוורד, זה משהו שבתחילת השנה היו עליו הרבה דיונים ואנחנו ננסה לעשות את העבודה הכי טובה שלנו. לא בטוח שהשחקן שנביא יהיה שחקן מוביל. יש לנו קבוצה טובה עם הרבה שחקנים טובים. זה לא יהיה שחקן כמו גלן רייס, אנחנו עובדים על זה ועוד לא יודעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני הפועל ירושלים. אבי כהן
במגמת עלייה. שחקני הפועל ירושלים חוגגים/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully