וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: טיילור רוצ'סטי עשוי להצטרף כבר השבוע

15.4.2018 / 16:24

המגעים בין הצדדים החלו כבר לפני כמה שבועות, אבל אחרי שהליגה האדריאטית הסתיימה, המו"מ אמור להיכנס לתאוצה. הכוכב האדום בלגרד הסירה את התנגדותה למהלך והעברתו קרובה מתמיד

one

טיילור רוצ'סטי עשוי להצטרף להפועל ירושלים כבר השבוע. הגארד בן ה-32, כרגע שחקן הכוכב האדום בלגרד, זכה לחיזורים מהאלופה בתקופה האחרונה, אבל הקבוצה הסרבית סירבה לשחרר אותו. כעת, כשהסתיימה העונה בליגה האדריאטית, לא נותרו לכוכב האדום מטרות מעשיות העונה ובעקבות צרות כלכליות ייתכן שהיא תבחר להיפטר מכמה שחקנים בסגל. לכן המו"מ בין ירושלים לשחקן אמור להיכנס לתאוצה. הכוכב האדום בלגרד לא מתנגדת למהלך ונראה שהגעתו לירושלים קרובה מתמיד.

רוצ'סטי, ששיחק במכבי תל אביב בעונת 2015/16, הוא אחד "החשודים" המיידים והוא עשוי לעשות את דרכו לירושלים, שכאמור מנסה להחתימו כבר תקופה ממושכת. מצבת הישראלים של הקבוצה של עודד קטש דלילה למדי בתקופה האחרונה אחרי הפציעה מסיימת העונה של יוגב אוחיון וההיעדרות של ליאור אליהו (אמור לחזור רק בעוד מספר שבועות).

עוד בנושא:

עירוני נהריה פנתה לגלן רייס ג'וניור
בודוצ'נוסט ניצחה את הכוכב האדום בגמר האדריאטית
דרושאפקה ודיוויד בלאט זכו ביורוקאפ

רוצ'סטי עבר עד כה לא פחות מ-11 קבוצות בקריירה. הוא החל את דרכו באירופה בגוטינגן הגרמנית, עבר לגלאטסראיי, אלבה ברלין, לה מאן, קאחה לבוראל, ביילה, סיינה, ניז'ני נובגורוד, לוקומוטיב קובאן, הכוכב האדום ומכבי תל אביב. במהלך העונה בה שיחק במכבי תל אביב גילה שורשים יהודיים וקיבל אזרחות ישראלית, כך שהוא לא ייחשב כמובן בתור זר.

העונה החולפת הייתה טובה עבור רוצ'סטי ברמה האישית - ביורוליג הוא העמיד ממוצעים של 13.4 נקודות, 5 אסיסטים ו-2.3 ריבאונדים - אבל קבוצתו לא העפילה לפלייאוף וגם כאמור, לא עמדה במטרה העיקרית של העונה ולא זכתה בליגה האדריאטית.

שחקן הכוכב האדום טיילור רוצ'סטי. ברני ארדוב
עונה טובה מבחינה אישית. רוצ'סטי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully