וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בודצ'נוסט אלופת הליגה האדריאטית

הקבצה הצנועה ממונטנגרו גברה 73:77 על הכוכב האדום בלגרד, השלימה ניצחון 1:3 בסדרת הגמר וזכתה בכרטיס ליורוליג. ניקולה איבנוביץ', שהוביל את המהפך הדרמטי, נבחר לאיש המשחק

שחקני בודצ'נוסט חוגגים. האתר הרשמי של בודצ'נוסט, אתר רשמי
כמה זה מתוק. בודצ'נוסט/אתר רשמי, האתר הרשמי של בודצ'נוסט

בודצ'נוסט זכתה היום (שבת) באליפות הליגה האדריאטית לראשונה בתולדותיה אחרי שגברה 73:77 על הכוכב האדום בלגרד והשלימה ניצחון 1:3 בסדרת הגמר. הסרבים עוד הוליכו 68:70 כשנותרה דקה וחצי לסיום המשחק, אבל משם הקבוצה ממונטנגרו הצליחה להשתלט על המשחק ולהשלים מהפך עם מהפך דרמטי מול האולם הנרגש.

ניקולה איבנוביץ' נבחר לאיש המשחק, אחרי שבדקה האחרונה סיפק מהלך של חטיפה וסל במתפרצת, ולאחר מכן קלע סל מכריע נוסף כדי לסיים עם 17 נקודות ו-3 ריבאונדים (21 נקודות מדד) כדי להביא את הגביע הנחשק לפודגוריצה.

בודצ'נוסט, שלא שיחקה ביורוליג מאז 2002/3, הפתיעה במשחק הראשון בבלגרד. בזכות הזכייה היא שולחת את הכוכב האדום ליורוקאפ אחרי 5 עונות מוצלחות ביורוליג, וכאמור, צפויה לשחק בעונה הבאה במפעל הבכיר ביבשת.

הכוכב האדום אומנם צלפה 11 מ-25 מעבר לקשת, אבל סיימה את המשחק עם 38 אחוז מהשדה בלבד מול ה-51.4 של יריבתה הצנועה, שבזכות הזכייה קיבלה כרטיס ליורוליג, אבל ספק אם תוכל להעמיד קבוצה בתקציב גבוה שתוכל להתמודד עם אריות היבשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully