וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ירושלים מרוצים מקטש: "יש שינוי לטובה בקבוצה"

16.4.2018 / 7:48

בצל התקריות עם הקהל והעימות בין אורי אלון לאוהדי חולון, במועדון מרוצים מהיכולת שמציגה הקבוצה. הלפרין: "להבדיל משבוע שעבר שלטנו במשחק". על הקללות לאוחיון: "כמה אנשים בודדים"

one

הפועל ירושלים ניצחה אמנם אמש (ראשון) את הפועל חולון בתוצאה 75:82, אולם על המשחק העיבו לא מעט תקריות שלא קשורות לכדורסל וכפי שקרה לא מעט פעמים כששתי היריבות הללו נפגשו. בדומה לשבוע שעבר, חלק מאוהדי הפועל ירושלים שוב קילל את המנכ"ל גיא הראל ואת יוגב אוחיון, כשגם אורי אלון, השוהה בארץ "זכה" למטר קללות. בירושלים ביקשו מהמאבטחים לרשום את שמות אותם אוהדי ירושלים. כבר בשבוע שעבר הבהירו בירושלים כי "ינקטו צעדים נגד האוהדים אשר יתנהגו בצורה כזאת". גם אוהדי חולון שרו במהלך המשחק לעבר בעלי הפועל ירושלים "אורי אלון מת", הבעלים של הפועל ירושלים לא נותר חייב והצביע בהתרסה לעבר אזור החלציים.

עוד בנושא:

תקרית בסיום המשחק: אורי אלון סימן תנועה מגונה לעבר אוהדי הפועל חולון
הפועל ירושלים ניצחה 75:82 את הפועל חולון, מכבי אשדוד חגגה 74:85 על מכבי חיפה

אורי אלון, הבעלים של הפועל ירושלים. ברני ארדוב
תקרית עם אוהדי חולון. אורי אלון/ברני ארדוב

והיה גם משחק. בירושלים שבעי רצון מהתנהלותו של עודד קטש במשחקים ובאימונים. "יש שינוי לטובה בקבוצה", אמרו בירושלים, יחד עם זאת, קטש ציין בסיום כי הפציעות משפיעות על הקבוצה, כשבבירה מקווים שטיילור רוצ'סטי יצטרף לקבוצה כבר השבוע.

יותם הלפרין אמר לאחר המשחק: "צריך להבין שאנחנו מאוד קצרים מבחינת הישראלים, איבדנו גם את ליאור בשבוע שעבר, זה יוצר מצב שהישראלים צריכים לספק את ההופעה הכי טובה שהם יכולים. כל מי שעלה היום היה יציב, שלטנו במשחק. צריך להבדיל בין שבוע שעבר לשבוע הזה. בשבוע שעבר היה משחק קטסטרופלי לגמרי, גם חולון עברה זעזוע השבוע, אני מניח שגם הם עושים התאמות לסיטואציה החדשה".

"מהצד שלהם, הרבה שחקנים לא נכנסו טוב למשחק, וברגע שהפכנו להיות אגרסיביים והצלחנו להפוך את היתרון של ה-2-3 נקודות ל-8-9 נקודות, הצלחנו לנצח את המשחק. הדרך עוד ארוכה, נקווה לקבל שחקנים בחזרה בקרוב, יש עוד חודש וקצת לפלייאוף".

ומה לגבי קללות הקהל? "זה מאוד ברור שאנחנו מאוד אוהבים את יוגב, מי שצועק בגנותו זה בחירה שלו, אני לא חושב שזה הקהל, אלא כמה אנשים בודדים. מי שצריך לטפל בזה, מטפל בזה, אנחנו שחקנים והתפקיד שלנו זה להתעסק במשחק, אמר הלפרין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully