וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מתכוננת למהפכה: כל הזרים חוץ מדייסון יעזבו, אליהו ישוחרר?

12.6.2018 / 7:41

תחושות קשות בהפועל ירושלים אחרי ההדחה: הסגל יעבור מהפכה, הלפרין עשוי להתמנות לעוזר מאמן, מקל ואלכסנדר על הכוונת, וקטש אמור להישאר, למרות ביקורת חריפה מצד השחקנים וההנהלה

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. אכזבה קשה בהנהלה

אכזבה קשה בהנהלת הפועל ירושלים בעקבות ההפסד אמש (שני) 80:76 להפועל חולון בחצי גמר הפיינל פור. בכיר בקבוצה הודה ש"הגיע לחולון לנצח, אין מה לעשות", וההנהלה לא סיימה את הלילה בשקט, אחרי שכמה מאוהדי הקבוצה קיללו אותם ואת הצוות המקצועי.

אווירת הנכאים הגיעה, מן הסתם, גם לחדר ההלבשה. השחקנים הישראלים, למעט בר טימור שנשלח למסיבת העיתונאים, סירבו להתראיין. "בהתחלה נראינו בסדר. בחצי השני לא", אמר טימור. "לא רצינו שככה זה ייגמר, זה אכזרי מאוד. לפעמים יש לנו רבע שלישי לא טוב, וגם הפעם קצת נתקענו. זה מה שהכריע את המשחק".

ג'רום דייסון, אחת מנקודות האור של ירושלים אמש (19 נקודות), סיכם באכזבה: "במשחק הזה היה קצת מהכל. היינו ביתרון ואז הסתבכנו בעיקר מבחינה הגנתית. בסופו של דבר הם ניצחו וזה מה שמשנה. כל השחקנים עשו את המוטל עליהם. הצלחנו לחזור למשחק, למרות שהיינו בפיגור גדול. אם דברים היו הולכים קצת אחרת, אולי התוצאה הייתה שונה".

דייסון מסיים חוזה, והשאלה היא כמובן האם יישאר. "אתם יודעים איך הרגשתי לפני שלושה חודשים ואיפה אני היום. עכשיו אלך לנוח", אמר על כך הגארד.

עוד בנושא

הפועל חולון ניצחה את הפועל ירושלים 76:80 ועלתה לגמר הפיינל פור
פניני ורייס התחבקו, דן שמיר: "ניצחנו עם מהלכים גדולים של מלחמה"
עודד קטש מתוסכל: "היינו פזיזים מדי, אפשר היה לשחק יותר חכם"
הפיוס בין פניני לרייס, הטירוף של ג'ורדן המילטון: התמונות מחצי הגמר

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. ברני ארדוב
הלפרין יפרוש ויעבור לקווים?/ברני ארדוב

2. מהפכה בסגל: כל הזרים חוץ מדייסון יעזבו, חוזהו של אליהו יותר?

כעת כולם מחכים למוצא פיו של אורי אלון. הבעלים לא נכח אתמול בהיכל וצפוי להגיע ארצה בשבוע הבא. לאחר מכן, התוכניות לעונה הבאה יתבהרו. בירושלים טענו אמש בביטחון ש"עודד קטש יישאר". יחד עם זאת, בהנהלה מדגישים שצפויים שינויים נרחבים בסגל.

חוץ מג'רום דייסון, לו יוצע להמשיך, כל הזרים ישוחררו. בגזרת הישראלים ינסו במועדון להתיר את החוזה של ליאור אליהו, אולם לא בטוחים שיצליחו. גם אמארה סטודמאייר אמר מספר פעמים שהוא רוצה לשחק בקבוצה ולא מן הנמנע שישוב לעונה נוספת בקבוצה, אחרי שהכריז על נסיון קאמבק ל-NBA. לא בטוח שיותם הלפרין ימשיך לשחק עונה נוספת, ואם יפרוש, בקבוצה מעוניינים להציע לו לשמש כעוזר מאמן. שני ישראלים שנמצאים על הכוונת הם ג'ו אלכסנדר וגל מקל, שכבר מחוזר על ידי המועדון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
גל מקל מכבי תל אביב עם ג'ו אלכסנדר. ברני ארדוב
בעונה הבאה הם ישחקו יחד בירושלים? מקל ואלכסנדר/ברני ארדוב

3. קיילין לוקאס: "כל מי שמכיר את העבר שלי מבין שיכולתי לתרום"

קיילין לוקאס היה מאוכזב מאוד שלא שיחק, ובראיון בסיום אמר כי הוא מרגיש שהיה יכול לעזור. לדבריו, "זו הייתה עונה טובה, ניסיתי לתרום כשקראו לי לשחק. הייתי יכול לשחק בחצי הגמר ולתרום, כל מי שרואה את העבר והניסיון שלי מבין זאת. זה קשה, חבל שהפסדנו. צוות האימון לא אמר לי כלום לגבי זה שלא אשחק, חשבתי שאגיע להפועל ירושלים ואקבל יותר צ'אנסים, אבל זה מה שקרה. למאמן יש את השחקנים שהוא הולך איתם. כשג'רום נפצע ביד במשחק מול חולון, יכולתי לעזור. לא שיחקתי הרבה בפלייאוף ויכולתי לתרום יותר".

עודד קטש, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חוטף מכל כיוון. קטש/ברני ארדוב

4. שחקני ירושלים מתלוננים: קטש התמקד בעצירת תמיר בלאט

כמה משחקני ירושלים הלינו על עודד קטש שהודה בסיום ש"אולי יכולתי לעשות דברים אחרת". שחקן בקבוצה תקף את המאמן ואמר: "קטש הוסיף ושינה תרגילים לקראת חצי הגמר. הוא התמקד בעצירת תמיר בלאט. ישראלים בכירים בקבוצה ניסו להתערב ואמרו לו, בלאט לא ינצח אותנו - הולוואי, המילטון ואלכסנדר הם השחקנים שצריך לעצור בחולון" .

השחקן חושף ש"לא רק לוקאס מתוסכל מאוד שמכך שלא שיחק, אלא גם יותם הלפרין. לוקאס אמר לא אחת בחדר ההלבשה כל השנה שהוא הרכז האמריקאי היחיד בסגל ושהוא לא מבין למה הוא לא מקבל דקות למרות שהמאמן מחפש רכז. דייסון לא כזה, ועדיין הוא לא משחק עם הלפרין ועם לוקאס" .

שחקנים בירושלים מתחו גם ביקורת על כך ש"קטש לא חיפש יתרונות יחסיים, לא התקיף את בלאט אחרי שאילת התקיפו אותו לאורך כל הסדרה, ולא התקיף את אלכסנדר הפצוע".

שחקן אחר בקבוצה הודה: "לשחקנים יש חלק בהפסד. חלקנו היינו בטוחים מאוד בניצחון וכבר חשבו על הגמר מול מכבי תל אביב".

גם בהנהלה לא התאפקו מלמתוח ביקורת על קטש, והעירו כי "את הפאול החמישי של רוברטס היה צריך למנוע, הוא היה חייב לצאת אחרי הפאול הרביעי" .

שחקן הפועל חולון ג'ורדן המילטון. ברני ארדוב
וירושלים התכוננה בכלל לתמיר בלאט. ג'ורדן המילטון חוגג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully