וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר רוצה לחזור מפרישה ל-NBA: "אני בכושר מצוין"

הפורוורד בן ה-35, ששיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים, מתאמן לקראת קאמבק לליגה הטובה בעולם שנתיים אחרי שהודיע על פרישה ממנה: "עוד לא אמרתי את המילה האחרונה, יש לי מה לתרום"

אמארה סטודמאייר, מבעלי הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
איזו קבוצה תיקח אותו? אמארה במהלך ביקור בישראל לאחרונה/יוסי ציפקיס

אמארה סטודמאייר מנסה לחזור ל-NBA, שנתיים אחרי שפרש מהליגה. הלילה (בין רביעי לחמישי) סיפר הפורוורד בן ה-35, ששיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים, כי הוא מתאמן לקראת חזרה לליגה ומצפה לקבל חוזה לקראת פתיחת העונה הבאה.

"אני בכושר מצוין ומתאמן חזק כדי לחזור. עוד לא אמרתי את המילה האחרונה", סיפר סטודמאייר לתחנת הרדיו של ESPN. בקיץ הקרוב סטודמאייר ישחק בליגת הוותיקים של אייס קיוב כדי לשמור על כושר, ולקראת העונה הבאה ינסה, כאמור, להשיג חוזה מובטח באחת מקבוצות הליגה.

לסטודמאייר יש כמובן עבר עשיר ב-NBA. הוא נבחר שש פעמים לאולסטאר, שיחק 846 משחקים במשך 14 עונות והעמיד ממוצעים של 18.9 נקודות ו-7.8 ריבאונדים לאורך הקריירה. שנותיו הגדולות היו בפיניקס, שם שיתף פעולה עם סטיב נאש ומייק ד'אנטוני באחת הקבוצות המלהיבות והמהפכניות שידעה הליגה. בקיץ 2016 הודיע כי הוא פורש מה-NBA ועבר להפועל ירושלים, עליה יש לו אחוזי בעלות. סטודמאייר זכה עם ירושלים באליפות והעמיד ממוצעים של 9.9 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק בליגת העל, אבל הקבוצה החליטה שלא לחדש את חוזהו ולאחר מכן הוא הודיע על פרישה מכדורסל מקצועני, הודעה שכאמור לא תחזיק הרבה זמן ככל הנראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully