וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הודיעה שתשחק בליגת האלופות של פיב"א בעונה הבאה

13.6.2018 / 21:33

האדומים יעזבו את היורוקאפ ויצטרפו למפעל של פיב"א בעונתו השנייה: "מכיוון שליגת האלופות מעניקה הזדמנות שווה לכל קבוצה באירופה להגיע למפעל, החליטה הקבוצה להירשם אליו בפעם הראשונה"

ברני ארדוב

הפועל ירושלים הודיעה הערב (רביעי) כי תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות של פיב"א ותעזוב את היורוקאפ, שם הגיעה לחצי הגמר בעונת 2016/17. האדומים יצטרפו לעונה השנייה של המפעל החדש של פיב"א, בו זכתה א.א.ק אתונה בעונה החולפת לאחר פיינל פור ששוחק במגרש הביתי.

עוד בנושא:
לפני חודשיים פרסמנו: הפועל ירושלים שוקלת מעבר לליגת האלופות

ירושלים מסרה בהודעה: "מיום הקמתה, הצטרפו לליגת האלופות קבוצות צמרת רבות מהליגות הבכירות באירופה ובהן ספרד, טורקיה, צרפת ואיטליה אשר שולחות כל אחת מספר נציגות למפעל. האדומים יפתחו את הקמפיין האירופי לעונת 2018/2019 בשלב הבתים של המפעל ויוגרלו לבית בן שמונה קבוצות, כלומר השלב הראשון כולל 14 משחקים. שלב הבתים יחל ב-9 לאוקטובר 2018 ויסתיים ב-6 לפברואר 2019, כאשר מכל בית מעפילות ארבע הראשונות לשלב הפלייאוף אשר ייפתח ב-9 למרץ 2019.

"הפועל ירושלים רואה ערך רב בקביעת הישגים ספורטיביים כקריטריון המרכזי להשתתפות במפעלים האירופאים ומכיוון שליגת האלופות מעניקה הזדמנות שווה לכל קבוצה באירופה להגיע למפעל, החליטה הקבוצה להירשם אליו בפעם הראשונה. כבכל שנה, וכך גם בעונה הקרובה, תיבנה בבירה קבוצה שתיאבק על כל התארים בכל המפעלים בהם היא משתתפת לרבות ליגת האלופות".

עודד קטש, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ברוכים הבאים לליגת האלופות. קטש/ברני ארדוב
הפועל ירושלים ליגת האלופות. אתר רשמי
שלום/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully