וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים שוקלת מעבר לליגת האלופות של פיב"א בעונה הבאה

13.4.2018 / 12:13

בכירי המועדון דנים עם ראשי היורוליג באפשרות להצטרף לליגה הבכירה. אם זה שוב לא ייצא לפועל, הם עשויים לעזוב את מפעלי יול"ב ולהשתתף בליגה שבה פנאתינייקוס אמורה לשחק בעונה הבאה

one

הפועל ירושלים תשקול מעבר לליגת האלופות של פיב"א בעונה הבאה, אם לא תצורף ליורוליג. כך נודע היום (שישי) לוואלה! ספורט. המנכ"ל גיא הראל שוהה כעת בטורקיה בישיבת הנהלה של היורוליג ודן בין היתר בנושאים הללו.

היורוליג מתכננת להתרחב מ-16 ל-18 קבוצות החל מעונת 2019/20, אולם הכרטיסים יחולקו ככל הנראה לבאיירן מינכן ולקבוצה ספרדית נוספת.

עוד בנושא

ליאור אליהו הפצוע ייעדר כשלושה שבועות
אורי אלון בראיון מקיף לוואלה! ספורט, חלק א'
אורי אלון בראיון מקיף לוואלה! ספורט, חלק ב'

הבעלים של הפועל ירושלים אורי אלון. ברני ארדוב
יעזבו את יול"ב? אורי אלון/ברני ארדוב

ליגת האלופות אמורה להיות אטרקטיבית יותר החל מהעונה הבאה, והיא מציעה מענק בגובה חצי מיליון דולר לכל קבוצה שעוזבת את מפעלי יול"ב לטובתה. הליגהמורכבת העונה בעיקר מקבוצות איטלקיות, גרמניות וצרפתיות, רובן לא בכירות, אולם בעונה הבאה אמור להצטרף למפעל מועדון ענק בדמותו של פנאתינייקוס, אם הבעלים דימיטריס ינאקופולוס שמסוכסכך עם ראיש היורוליג יעמוד במילתו.

ירושלים נחשבת לחברת קבע ביורוקאפ על גלגוליו השונים: היא משתתפת בו 14 שנים ברציפות החל מעונת 2003/04, בו גם זכתה בתואר. בין לבין היא הספיקה להעפיל פעם אחת לחצי הגמר ושלוש פעמים נוספות לרבע הגמר. כעת, כך נראה, העובדה ש"נתקעה" במפעל המשני ולא קיבלה הזדמנות לתקוע יתד ביורוליג הבכירה יותר למרות התרחבותה, גרמה לה לשקול מחדש את צעדיה במפעלים של יול"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully