וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי: על פי ההערכות תקציב הפועל ירושלים יקוצץ בכחצי

12.6.2018 / 15:50

לוואלה! ספורט נודע כי בעקבות אורי אלון, אייל חומסקי וגיא הראל "עובדים שעות נוספות" כדי לגייס כספים ואנשים נכונים למערכת. על פי גורמים בקבוצה התקציב יירד מ-11 מיליון דולר ל-5.5-6 מיליון

עריכת וידאו:ניר חן

בהפועל ירושלים מתכוננים לקראת היום שאחרי אורי אלון. לאחר השלמת העברת הבעלות על הקבוצה יהפוך אייל חומסקי לאיש המרכזי וייקח את המושכות, והמשימה העיקרית שלו בשלב הראשון תהיה לגייס ספונסרים. כבר כמה חודשים שחומסקי והמנכ"ל גיא הראל, שגם סמכויותיו יורחבו כעת, עמלים על תקציב הקבוצה. עזיבתו של אלון לא הפתיעה אותם והתרחשה בצורה הדרגתית. גורם בקבוצה מספר: "אורי אלון דאג ביטחון בקבוצה, ואיתו היה לא מעט כסף, אבל מעבר לתקציב הכלכלי היציב והגבוה שהעניק אלון חומסקי והראל ניהלו את הפועל ירושלים הלכה למעשה, כי אלון עסוק עם החברות שלו בחו"ל וגם כשהיה בעלים לא היה לו הרבה זמן. כך שלא מדובר עבורם בזעזוע ניהולי, אלא תקציבי".

עוד בנושא

אורי אלון עוזב את הפועל ירושלים, במשא ומתן עם הסלטיקס
דונטה, אמארה, שתי אליפויות, וכמה פספוסים: אבני הדרך של אורי אלון
הפועל ירושלים מתכוננת למהפכה: כל הזרים חוץ מדייסון יעזבו, אליהו ישוחרר?

אייל חומסקי עם אורי אלון וגיא הראל בעלי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שלושה יצאו לדרך, שניים נותרו. מימין: חומסקי, אלון והראל/ברני ארדוב

על פי גורמים בקבוצה, התקציב ייקטן ביום שאחרי אורי אלון, אולם אותם גורמים מספרים כי חומסקי מתכונן כבר זמן מה ליום הזה ו"עובד ועבד שעות נוספות כדי לגייס אנשים יציבים ונכונים למערכת". לוואלה! ספורט נודע כי תקציב הקבוצה שעמד השנה על כ- 11 מיליון דולר, יקוצץ בערך בחצי ויעמוד על 5.5-6 מיליון דולר, כך מעריכים גורמים בקבוצה. יחד עם זאת, חומסקי והראל עמלים עדיין על גיוס כספים במטרה להעלות את התקציב בעוד שלושה מיליון.

היום קטש התראיין לחדשות וואלה! NEWS והתייחס לעזיבה של אורי אלון. קטש: "צריך להודות לאורי אלון ששינה את הסטטוס קוו בליגה הישראלית. לאחרונה הוא הרגיש שהוא פחות מעורב ופחות יכול לקחת חלק, אבל הוא השאיר יסודות טובים להמשך. הקבוצה עוברת לחמסקי, גיא הראל יהיה יותר דומיננטי, והקבוצה עדיין בידיים טובות. האם זה השפיע על הקבוצה? גם אם היו דיבורים מאחורי הקלעים ודלף החוצה, במערכת יצרו שקט. לא יודע כמה זה הפתיע או לא, אבל לא התעסקנו בזה, זה לא יצר לחץ. אורי העביר את הרוח הווינרית שלו, למרות העונה הקשה, מלאת הפכפכות".

בנוגע לעתידו אמר קטש: "כן, אני נשאר לעונה הבאה. כרגע יש חוזים לשלושה שחקנים, נראה מה יהיה. הלפרין? ליותם אין חוזה, אבל זה לא השלב להחליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully