וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלן רייס ג'וניור לא נכח בטקס, גיא פניני: "אי אפשר להפיל עליו את התיק"

14.6.2018 / 23:24

הכוכב ירד מהמגרש בסיום וחזר לאחר הטקס, חברו טען: "הוא לא הרס את הכימיה. עשינו עונה גדולה וחלומית". שמיר: "מפגן כוח של חולון". אלכסנדר הורחק והתעמת עם אוהדי מכבי תל אביב

ברני ארדוב

בווידאו: תקציר הגמר

הפועל חולון חלמה על דאבל היסטורי, אבל נאלצה להסתפק בגביע המדינה בסיום עונת 2017/18, לאחר שהובסה הערב (חמישי) בגמר הפיינל פור 95:75 בידי האלופה החדשה מכבי תל אביב. חולון לא הייתה בעניינים כבר מהפתיחה, והצליחה רק לקזז את הפער לרגע ברבע השלישי, אך לא מעבר לכך. גלן רייס ג'וניור, שחזר רק למשחק הגמר והציג יכולת מאכזבת, עזב מיד בשניית הסיום ולא נשאר לטקס הענקת הצלחת. הוא חזר לפרקט רק לאחר שהטקס הסתיים.

במהלך הרבע הרביעי של המשחק נשרקו לחובת ג'ו אלכסנדר שתי עבירות טכניות אחרי שהוא כמעט דרך על ג'ייק כהן. בעוד הוא יוצא מהאולם, החלו אוהדי מכבי תל אביב להקניט אותו, ואלכסנדר סימן להם בחזרה וענה: "איי גאט יור מאני". לאחר מכן סיפר כי אין לו בעיה עם הקהל של מכבי אלא רק כעס על השופטים והסיטואציה שבה קבוצתו הייתה.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב זכתה באליפות ה-52 עם 75:95 על הפועל חולון
נבן ספאחיה הודה בסיום: "זו הייתה העונה הכי קשה בקריירה שלי"
רגע של פעם ב-126 מיליון שניות: מספרי הזכייה של מכבי תל אביב

שחקן הפועל חולון גלן רייס ג'וניור. ברני ארדוב
הופעה מאכזבת. גלן רייס ג'וניור/ברני ארדוב

המאמן דן שמיר הודה: "מכבי תל אביב הייתה גדולה עלינו בכמה מידות היום, גם האחרונה שמגיעה עד הסוף הולכת הביתה מאוכזבת מאוד. עונה גדולה לכדורסל הישראלי, פיינל פור מדהים, תצוגת כוח של הפועל חולון, סגרנו שתי עונות שאנחנו בצמרת הגבוהה של הליגה, שנתיים. שנה שעברה סיימנו במקום הראשון, השנה במקום השני. קהל מדהים, היה כאן מפגן כוח. לחשוב שלפני שנתיים היינו קבוצת תחתית, שלפני שלוש שנים שיחקנו בפחים. אנחנו עושים גם טעויות, והיום עשינו לא מעט כאלה. אנחנו הולכים הביתה מאוכזבים וזה מה יש".

שמיר הוסיף: "אני לא אוהב שמאמנים יושבים ומפארים את העבודה שלהם, בספורט יש לוח תוצאות מאוד ברור. בהפועל חולון עושים במלאכה הרבה אנשים טובים, בעל בית מדהים, המערכת מתנהלות בצורה חכמה. מגיע תודה לצוות שלי, לעופר רון, יונתן אלון ועמית גולדיאן, ולהרבה אנשים שעושים במלאכה. אני לא אוהב לפאר, אבל בשביל הפועל חולון לעשות שנתיים כאלה זה לא דבר של מה בכך, זה לא קל, ומבחינתי כרגע אין לי מה לחשוב. אני לא יכול לחשוב על שום דבר חוץ מההרגשה של הרגע, אני מקווה שהמערכת תמשיך ככה עוד הרבה שנים ואני אשמח להיות ממנה".

על רייס אמר: "אי אפשר לדעת מה היה קורה אם גלן לא היה חוזר, הוא עזר לנו היום. מכל מני סיבות היינו רחוקים להיות טובים במשחק הזה, זה לא נכון בשום פנים ואופן לשים את האצבע על בן אדם אחד. אין לזה סיבה. יש מספיק אנשים טובים שצריכים לעשות דברים טובים במשחקים כאלה. הוא אמר מילים חמות בסוף המשחק. אני שמח שעשינו את המהלך הזה, שמח בפן האישי. אהבתי את מה שהוא אמר ולומר לו תודה על זה שהוא בא לעזור לנו כדי לנסות לקחת אליפות".

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ברני ארדוב
ישמח להמשיך במערכת. דן שמיר/ברני ארדוב

גיא פניני סיכם לאחר ההפסד לקבוצתו הקודמת: "מגיעות להם ברכות. נתנו משחק טוב. מהרגע הראשון הם קפצו עלינו ולא הגבנו. קשה, לא קל להפסיד תואר. יש המון גאווה בדרך שעשינו, עונה גדולה וחלומית. היינו מרחק פסיעה ממשהו היסטורי ואני אקח המון דברים לכל החיים שלי מהעונה הזו. היה לי כיף. אני ממש לא נפרד מהפועל חולון כרגע. הבליץ שלהם בהתחלה השפיע, אנחנו עשינו כמה טעויות כולל שני איבודים שלי, ולא הגבנו כל כך לאגרסיביות שלהם. עשינו קולות של חזרה אבל זה לא הספיק, הם היו ממש טובים היום. גלן עשה איתנו דברים מדהימים והגיע לו להיות פה איתנו. אף אחד לא היה טוב, אי אפשר להפיל עליו את התיק הזה. בדיעבד קל להגיד שהוא הרס את הכימיה, לדעתי זה לא מה שקרה".

חנן קולמן: "באנו שטוחים, בשני צדי המגרש. לא היינו מספיק אגרסיביים בהתקפה ולא בהגנה. עד הדקה החמישית או השישית לא עשינו עבירה, היינו צריכים להכתיב את הטון של המשחק. אולי הייתה שריקה אחת או שתיים של השופטים לא במקום, אבל זה היינו אנחנו. אני אוהב להיות על המגרש, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה בקיץ".

שחקני הפועל חולון גיא פניני, שלומי הרוש. ברני ארדוב
פניני והרוש מאוכזבים/ברני ארדוב
שחקני הפועל חולון גיא פניני, ג'ורדן המילטון. ברני ארדוב
המילטון ופניני מנסים לעכל/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו, שחקן הפועל חולון גיא פניני. ברני ארדוב
פניני ופארגו בסיום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully