וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זכתה באליפות אחרי ניצחון 75:95 על הפועל חולון בגמר

הצלחת חוזרת לצהובים לראשונה מאז 2014. החבורה של נבן ספאחיה פתחה פער של 19 נקודות כבר ברבע הראשון ולא הביטה לאחור. מכבי תל אביב גוזרת רשתות בפעם ה-52 בתולדותיה, חולון נשארה עם הגביע

ברני ארדוב

מכבי תל אביב זכתה הערב (חמישי) באליפות ראשונה מאז 2014 וה-52 בתולדותיה אחרי ניצחון 75:95 על הפועל חולון בגמר הפלייאוף. הצהובים השלימו פיינל פור חלומי בו הם שלטו ביד רמה; תחילה עם ניצחון מרשים על הפועל תל אביב ועכשיו עם אחד נוסף על חולון.

הצהובים אותתו על הכוונות שלהם עם פתיחה נהדרת, עלו ליתרון דו ספרתי כבר אחרי שלוש דקות ולא הביטו לאחור בשום שלב. למרות ערב עגום מקו העונשין ולא מבריק מחוץ לקשת, החבורה של נבן ספאחיה עשתה את העבודה בזכות שליטה מלאה בצבע והגנה אגרסיבית.

חולון נותרה עם זכייה בגביע, אבל פספסה הזדמנות לזכות בדאבל היסטורי. גלן רייס רשם קאמבק חיוור ולמרות שסיים עם 14 נקודות, הוא היה רחוק מלהרשים וגרם להתקפה של הסגולים להיראות מפוזרת. אבל לא רק רייס - כולם בחולון היו חלשים הערב ומול מכבי תל אביב בשיאה לא הייתה לשום יריבה תשובה.

ג'ון דיברתולומאו עם איתי שגב מניפים את צלחת האליפות, מכבי תל אביב 2018. קובי אליהו
הצלחת שוב צהובה/קובי אליהו

צפו בחגיגות הצהובות בחדר ההלבשה

צילום ועריכה: קובי אליהו
סטטיסטיקה מכבי תל אביב. צילום מסך
סטטיסטיקה מכבי תל אביב/צילום מסך
סטטיסטיקה הפועל חולון. צילום מסך
סטטיסטיקה הפועל חולון/צילום מסך

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה בצורה אגרסיבית ועלתה ל-0:8 מהיר אחרי 2:04 דקות. דן שמיר הזעיק פסק זמן, אבל זה לא עזר והצהובים טסו ל-0:13. גלן רייס הוזעק למגרש לקאמבק הרשמי, אבל נראה רע וג'ייק כהן המצוין העלה ל-2:17 ומאוחר יותר ל-5:24 עם שלשה מהצד. בשלב הזה מכבי עשתה כמה פעולות לא טובות בהתקפה, חולון יצאה לריצת 0:9 ובסוף הרבע הראשון זה 17:28 לצהובים.

שחקני הפועל חולון גלן רייס ג'וניור, ג'ו אלכסנדר. ברני ארדוב
הוזעק למגרש ולא נראה טוב. רייס/ברני ארדוב

רבע 2

משחק מפוזר בפתיחת הרבע השני עבד לטובת מכבי תל אביב, שעלתה ל-19:36 בזכות דקות טובות מאוד של מייקל רול. חולון ניסתה ליצור מומנטום כמו ברבע הקודם, אבל הפעם היא לא הצליחה והצהובים שמרו על פער דו ספרתי - למרות ערב קליעה נוראי מהעונשין. ההפרשים נעו הזמן סביב 12-16 נקודות ובתום המחצית 31:47 למכבי תל אביב.

מאמן הפועל חולון גיא פניני, שחקן מכבי תל אביב מייקל רול. ברני ארדוב
נראה מצוין הערב. רול/ברני ארדוב

רבע 3

הפועל חולון נראתה טוב בתחילת הרבע השלישי והצליחה להוריד ל-52:42, אבל מכבי תל אביב התעוררה ובעזרת נקודות בצבע חזרה להוביל ב-15 הבדל. הסזגולים לא מצאו תשובה ושלשה של נוריס קול 2:25 דקות לסיום הרבע, קבעה 46:65. ג'ון דיברתולומאו הוסיף שלשה משלו כדי לקבוע הפרש שיא של 21 נקודות: 47:68 - מה שהייתה התוצאה אחרי שלושה רבעים.

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. ברני ארדוב
פארקגו מעופף בהיכל/ברני ארדוב

רבע 4

הרבע האחרון היה גארבג' טיים. מכבי תל אביב שמרה על הפרש גדול ומנגד ג'ו אלכסנדר העצבני הורחק אחרי עימות עם שחקנים בצהוב - כשבדרך לחדר ההלבשה הוא גם מתעמת עם אוהדים. הפער כבר צמח ל-23, חולון קצת הורידה, הצהובים הגדילו מחדש ובסיום 75:95 ואליפות למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן, שחקן הפועל חולון גיא פניני. ברני ארדוב
איש המשחק של מכבי תל אביב. ג'ייק כהן/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'ייק כהן 18 (7מ-9 מהשדה), מייקל רול 15, נוריס קול וג'ון דיברתולומאו 13 כ"א, דיאנדרה קיין 10 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אלכס טיוס 10 נקודות ו-15 ריבאונדים, דשון תומאס 9 ו-7 ריבאונדים, ג'רמי פארגו 7. איתי שגב ויובל זוסמן שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל חולון: טו הולוואי 20, גלן רייס 14 (4 מ-13 מהשדה) ו-4 איבודים, ג'ו אלכסנדר 13, תמיר בלאט 12, ג'ורדן המילטון 7 ו-9 ריבאונדים, גיא פניני 5, טיישון תומאס 4. חנן קולמן, טי ג'יי קליין ושלומי הרוש שיחקו ולא קלעו.

מונדיאל 2018 על המסך בהיכל יד אליהו, גמר פיינל פור 2018. ברני ארדוב
גם ביד אליהו צפו הערב במונדיאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully