וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה האלפ חגגה עם יותר מ-30 אלף צופים: "האושר כאן גדול יותר"

אלופת רולאן גארוס זכתה לכבוד מלכים עם חזרתה לרומניה וסיפקה נאום מרגש באצטדיון הלאומי בבוקרשט: "תודה לרומניה על הכול, אני מקווה שמתחיל כאן דור של אלופים. אנחנו רק צריכים לחלום"

הטניסאית סימונה האלפ לאחר נחיתתה בשדה התעופה של רומניה. רויטרס
סימונה האלפ עם נחיתתה ברומניה/רויטרס

סימונה האלפ חזרה הערב (שני) לרומניה לאחר זכייתה בטורניר רולאן גארוס, וזכתה לכבוד מלכים. הטניסאית המדורגת ראשונה בעולם, שהצליחה להוריד קוף מהגב אחרי שלושה הפסדים במעמד הגמר וזכתה לראשונה בטורניר גרנד סלאם, ירדה מהמטוס אל שטיח אדום ועשרות עיתונאים שהמתינו לה. לאחר מכן המשיכה לאירוע החגיגות הרשמי באצטדיון הלאומי בבוקרשט, אליו הגיעו יותר מ-30 אלף אוהדים.

עוד בנושא:
הכי מגיע שיש: סימונה האלפ סוף סוף הורידה את הקוף מהגב
סימונה האלפ מאושרת: "חייתי בשביל הרגע מאז שהייתי ילדה בת 14"
סימונה האלפ זכתה ברולאן גארוס אחרי ניצחון על סלואן סטיבנס

"אני רוצה להודות לרומניה על כל מה שנתנה לי עד עכשיו", אמרה האלפ הנרגשת, כאשר אצטדיון שלם מריע לה. "אני מקווה שהתואר הזה מהווה התחלה של דור חדש של אלופים. רציתי להגיע לכאן כדי לחגוג אתכם ואני לא רוצה לסיים את הרגע הזה, כל כך יפה כאן. האושר כאן גדול הרבה יותר מאשר על המגרש בפריס".

האלפ הוסיפה: "אני רוצה להודות למאמנים שלי, למשפחה שלי שתומכת בי מדי יום ולכל רומניה. אני מקווה שעכשיו יהיה לנו יותר ביטחון בעצמנו ונאמין ב-100 אחוז שיש לנו את הכוח להשיג כל דבר שנרצה. קודם כל, אנחנו צריכים לחלום. אני מאוד מתרגשת וגאה להיות רומנייה. תודה לכם, לבי תמיד איתכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully