וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה האלפ מאושרת: "חייתי בשביל הרגע מאז שהייתי ילדה בת 14"

אלופת הרולאן גארוס, שחגגה זכייה ראשונה בגראנד סלאם, התרגשה בסיום: "היה מדהים, לא הפסקתי להילחם. אני שמחה שזה קרה דווקא כאן, בטורניר האהוב עליי. נתתי את כל כולי"

טניסאית רומנייה סימונה האלפ חוגגת זכייה רולאן גארוס 2018. רויטרס
לא ויתרה עד שהשיגה את הגביע. סימונה האלפ/רויטרס

הקוף ירד לה מהגב: סימונה האלפ זכתה היום (שבת) ברולאן גארוס אחרי ניצחון 6:3, 4:6, 1:6 על סלואן סטיבנס האמריקאית. הרומנייה (מדורגת 1 בעולם) גברה על המדורגת 10 בטורניר בתום משחק טניס איכותי ומהנה והשיגה זכייה ראשונה בקריירה בטורניר גראנד סלאם אחרי שהפסידה בשלושת הגמרים הקודמים שלה (פעמיים ברולאן גארוס ופעם אחת באליפות אוסטרליה). היא גם הפכה לרומנייה הראשונה שעושה זאת מאז וירג'יניה רוזיצ'י, שזכתה ברולאן גארוס בשנת 1978.

האלפ אמרה בסיום: "חשבתי שהכל אבוד אחרי המערכה הראשונה, אבל המשכתי להילחם. היה משחק מדהים, אני מודה לקהל שכל כך תמך בי. לקראת הסיום הרגשתי שאני לא יכולה לנשום יותר, נתתי את כל כולי. לא רציתי שהשנה שעברה תחזור על עצמה. חלמתי על הרגע הזה מאז שהתחלתי לשחק ואני שמחה שזה קרה דווקא ברולאן גארוס. סלואן סטיבנס נהדרת, היא שיחקה מצוין. אני מאוד מעריכה את החזרה שלה אחרי הפציעות הלא קלות, אני בטוחה שהיא תגיע לעוד הרבה גמרים בעתיד ואני מאחלה לה בהצלחה ושתישאר בריאה".

טניסאית אמריקאית סלואן סטיבנס. רויטרס
הצליחה לסיים עם חיוך. סלואן סטיבנס/רויטרס

האלופה הטרייה הוסיפה: "חייתי בשביל הרגע הזה מאז שהייתי ילדה בת 14. זה רגע מאוד אמוציונלי עבורי. אני רוצה להודות למשפחתי, לצוות שלי, לכל האוהדים מרומניה שבאו לתמוך בי כאן היום, וגם המקומיים. הרגשתי את תמיכתם לכל אורך הטורניר ואני מודה לכם. אני מקווה שבעתיד אשחק כאן בעוד משחקי גמר, זה טורניר מדהים והוא לחלוטין האהוב עליי".

סלואן סטיבנס אחרי שקיבלה את תואר הניחומים: "זה לא הגביע שרציתי, אבל הוא עדיין יפה מאוד. אני רוצה לברך את סימונה על זכייתה בתואר גראנד סלאם ראשון. אם הייתי יכולה לבחור למי להפסיד, לא הייתי בוחרת באף אחת מלבדך. אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי, בלעדיכם לא הייתי מסיימת הפסד כזה עם חיוך. אני מצפה לראות את כולכם בשנה הבאה".

עוד באותו נושא

סימונה האלפ זכתה ברולאן גארוס אחרי ניצחון על סלואן סטיבנס

לכתבה המלאה
טניסאית רומנייה סימונה האלפ חוגגת זכייה רולאן גארוס 2018. רויטרס
הקוף ירד מהגב. סימונה האלפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully