וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדש, קרבאליו ומרטינס דרשו להשתחרר מיידית מספורטינג ליסבון

שלושת שחקני הנבחרת הגישו בקשה רשמית והצטרפו לרוי פטריסיו ודניאל פודנסה שעשו זאת בתחילת החודש. אם ישוחררו בחינם, המועדון עלול לאבד סכום הקרוב ל-200 מיליון יורו על מכירתם

רויטרס

האריות בצרות: רשת "רקורד" הפורטוגלית מדווחת שספורטינג ליסבון עלולה לאבד חמישה משחקניה חינם אין כסף, וזאת בשל רצונם להשתחרר מהמועדון אחרי שעשרות רעולי פנים פרצו למתחם האימונים והיכו חלק מהשחקנים בחודש הקודם. על פי הדיווח, מדובר בשחקני הנבחרת וויליאם קרבאליו, ז'לסון מרטינס, ברונו פרננדש, שהגישו בקשה רשמית אחרי שהשוער רוי פטריסיו והקשר דניאל פודנסה עשו זאת בתחילת החודש. פודנסה כבר קיבל שיחרור, פטריסיו עדיין לא אך סביר להניח שזה יקרה בקרוב. כל הרביעייה מחוזרת על ידי מועדונים גדולים באירופה ובעיקר בפרמיירליג.

בפורטוגל מדווחים שבשל סעיפים נוגדי אלימות בחוזי השחקנים, לשחקנים יש 'קייס' כנגד המועדון. קרבאליו, מרטינס, פרננדש ופטריסיו הם שחקני נבחרת שנמצאים כרגע עם אלופת אירופה ברוסיה. ההערכות הן שאם כולם ישוחררו בחינם, ספורטינג עלולה לאבד סכום הקרוב ל-200 מיליון יורו אותו יכלו להרוויח אם היו מוכרים את השחקנים לקבוצות אחרות. המאמן ז'ורז'ה ז'סוס כבר עזב את המועדון בעקבות התקיפה, שהייתה חלק מעונה הזויה שעברה על הירוקים-לבנים במהלכה גם הנשיא ברונו דה קרבלאיו השעה 19 שחקני סגל אחרי הפסד לאתלטיקו מדריד בליגה האירופית.

עוד בנושא:

כ-50 אנשים פרצו למתחם האימונים של ספורטינג והיכו את השחקנים
כאוס בספורטינג: הנשיא השעה 19 שחקנים בעקבות ההפסד לאתלטיקו
"בעלי ווסטהאם הם האחים דילדו": הריב המתוקשר בין ווסטהאם לספורטינג

שחקן ספורטינג ליסבון ז'לסון מרטינס חוגג. רויטרס
גם הוא צפוי לעזוב. ז'לסון מרטינס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully