וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאוס בספורטינג: הנשיא השעה 19 שחקנים בעקבות ההפסד לאתלטיקו

שחקני הקבוצה הפורטוגלית מחו נגד הנשיא ברונו דה קרבאליו, לאחר שהעביר עליהם ביקורת לגבי ההפסד בליגה האירופית. הם סירבו להתאמן, השיבו לו בפייסבוק ונענשו. בין המושעים: רוי פטריסיו

שוער ספורטינג ליסבון רוי פטריסיו. GettyImages
רוי פטריסיו אחרי ההפסד/GettyImages

דבר כזה באמת לא שומעים כל יום: נשיא ספורטינג ליסבון השעה אמש (שישי) 19 משחקני הקבוצה בעקבות חילופי האשמות שהגיעו אחרי ההפסד 2:0 לאתלטיקו מדריד, במשחק הראשון של רבע גמר הליגה האירופית. מיד בסיום המשחק, פרסם הנשיא ברונו דה קרבאליו פוסט בפייסבוק בו הפנה אצבע מאשימה לעבר השחקנים על ההפסד, והם התקשו לשתוק על כך. עם חזרתם לפורטוגל, הם סירבו להתאמן עד שיקבלו הסברים מקרבאליו, וזה לא נגמר שם.

כמה מהם פנו לרשתות החברתיות והשיבו לטענות של הנשיא שלהם, כאשר השחקן הבולט מכולם הוא השוער רוי פטריסיו (אלוף אירופה עם נבחרת פורטוגל), שכתב: "בשם כל הסגל, אנחנו מביעים את חוסר שביעות הרצון שלנו מהצהרותיו של הנשיא אחרי המשחק, בו השגנו תוצאה שלא רצינו, ועל היעדר התמיכה מצד זה שאמור להוביל אותנו. הוא האשים את היכולת של השחקנים באופן פומבי, במקום לסגור את העניינים בתוך הקבוצה".

התגובה של קרבאליו לא איחרה להגיע, והייתה חריפה מאוד. "כל השחקנים המעורבים מושעים מיידית", הודיע, "הם ילדים מפונקים שחושבים שהם מעל המועדון". בין המושעים, מלבד רוי פטריסיו, גם וויליאים קרבאליו, פביו קואנטראו בריאן רויז, דלסון מרטינס וסיידו דומביה.

לספורטינג מצפה מחר משחק ליגה מול פריירה ולא ברור מי השחקנים שיעלו על כר הדשא. ביום חמישי הפורטוגלים יארחו את אתלטיקו לגומלין בליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully