וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעלי ווסטהאם הם האחים דילדו": הריב המתוקשר בין ווסטהאם לספורטינג

פורטוגל ואנגליה סוערות בימים האחרונים סביב עסקת העברתו של וויליאם קרבאליו שבסופו של דבר לא יצאה לפועל. ספורטינג טוענת שכלל לא הוגשה הצעה, בווסטהאם, בינתיים, מגיבים באיפוק

וויליאם קרבאליו שחקן נבחרת פורטוגל. AP
נשאר בפורטוגל. וויליאם קרבאליו/AP

פורטוגל ואנגליה סוערות בימים האחרונים בעקבות הריב המתוקשר בין ווסטהאם לספורטינג ליסבון סביב עסקת העברתו של וויליאם קרבאליו. על פי טענת ווסטהאם, המועדונים היו קרובים לסיכום ולהעברתו של קשר נבחרת פורטוגל ללונדון, אך ספורטינג הכחישו את הדבר ובימים האחרונים הדבר התפתח לריב של ממש.

אז איך הכל התחיל? הפטישים רדפו אחרי הקשר בן ה-25 כל הקיץ, ועל פי דיווחים בתקשורת הבריטית, הציעו 32.5 מיליון ליש"ט לספורטינג בעבור שירותיו. המאמן הקרואטי, סלאבן ביליץ', נשאל בנוגע לסיכויי העסקה ואמר שהוא מאמין שהסיכוי שתצא לפועל טוב מאוד.

עוד בנושא:

החל מהקיץ הבא: חלון ההעברות בפרמיירליג יינעל לפני פתיחת הליגה
בלתי נסבל: באנגליה מספרים ששחקני ארסנל מאסו באלכסיס סאנצ'ס
פיפ"א סירבה לרשום את אדריאן סילבה בלסטר בשל "איחור של 14 שניות"

בעלי בירמינגהאם דייויד סאליבן (ימין) עם דייויד גולד. רויטרס
דייויד סאליבן/רויטרס

חלון ההעברות נגמר והמועדונים לא הצליחו להגיע להסכם. בעלי הפטישים, דייויד סאליבן, סיפר לאתר הרשמי של ווסטהאם שהיה סיכום, אך הוא הגיע בשלב מאוחר מדי ולא היה זמן להעביר את השחקן בדיקות רפואיות ולכן העסקה נפלה. "הגשנו עליו את ההצעה הגבוהה בתולדות המועדון, ובלילה האחרון של חלון ההעברות הגענו להסכם אך לצערי לא היה זמן להעביר את השחקן בדיקות רפואיות".

ב-3 בספטמבר הגיעה התגובה של נונו סארבייה, מנהל קשרי חוץ של ספורטינג, לדבריו של סאליבן. "הוא משקר", אמר סארבייה, והמשיך: "ספורטינג ליסבון, והנשיא שלה יכול לאשר זאת, מעולם לא קיבלה הצעה עבור השחקן. אם סאליבן אכן טוען שהייתה הצעה, אנחנו דורשים ממנו לפרסם מסמכים שמראים שאכן הם פנו לספורטינג ליסבון".

כעבור שלושה ימים הגיע תורו של נשיא ספורטינג ליסבון, ברונו דה קרבאליו, לדבר על הנושא. דה קרבאליו דיבר על העבר של בעלי ווסטהאם דייויד סאליבן ודייויד גולד שעשו את הונם בתעשיית הפורנו, ולכן כינה אותם "האחים דילדו". דה קרבאליו אמר: "היכן ההוכחה שהייתה פנייה? אוהדי ווסטהאם צריכים לדעת שהבעלים שלהם הם "האחים דילדו", הם בדיחה". ספורטינג ליסבון פנתה לאופ"א כדי שתתערב בעקבות "התנהגות בלתי הולמת" של הפטישים. דובר ווסטהאם אמר בתגובה: "הם מחפשים תשומת לב משום שהעסקה לא יצאה לפועל. לא צריך להתייחס אליהם".

עוד באותו נושא

פיפ"א סירבה לרשום את אדריאן סילבה בלסטר בשל "איחור של 14 שניות"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully