וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-50 אנשים פרצו למתחם האימונים של ספורטינג והיכו את השחקנים

האנשים הצליחו לחדור לאחד מחדרי ההלבשה במקום והיכו את יוסיפ מישיץ', רודריגו בטאגליה ובאס דוסט, שנפצע ודימם בראשו. "הפורצים הם לא אוהדים, אלא פושעים", נכתב בהודעה מטעם המועדון

באס דוסט שחקן ספורטינג ליסבון. מתוך הטלוויזיה הפורטוגלית,
ראשו הפצוע של דוסט/מתוך הטלוויזיה הפורטוגלית

ברדק גדול באימון ספורטינג ליסבון היום (שלישי). כ-50 אנשים פרצו למתחם האימונים של הקבוצה והיכו את השחקנים. בין השחקנים שהוכו היו באס דוסט, יוסיפ מישיץ' ורודריגו בטאגליה. תמונות עם חתכים בראשו של דוסט הופצו בטלוויזיה בפורטוגל. על פי הדיווחים, הפורצים כיסו את פניהם על מנת שלא יוכלו לזהות אותם והשחיתו את אחד מחדרי ההלבשה במתחם האימונים.

אותם אנשים, שמזהים את עצמם ככל הנראה כ"אוהדי" ספורטינג, ככל הנראה זעמו על הכישלון של הירוקים לעלות לליגת האלופות בעונה הבאה. ספורטינג סיימה את העונה עם הפסד 2:1 למאריטימו וכך איבדה סיכוי להשיג את המקום השני ולהשיג את הכרטיס לאלופות. בעקבות ההפסד הזה סיימה ספורטינג במרחק שלוש נקודות מתחת ליריבה המושבעת בנפיקה, שנעלה את העונה במקום השני. בעקבות אותו הפסד ספגו שחקני ספורטינג קריאות בוז מהאוהדים שלהם והיום זה גם הגיע לכדי האירוע המכוער והמצער מאוד הזה.

ספורטינג הוציאה מאוחר יותר הודעה רשמית, בה נכתב: "ספורטינג היא לא כזו והיא לא יכולה להיות כזו. נעשה כל מאמץ אפשרי כדי לקחת אחריות מלאה על מה שקרה ונדרוש להעניש את אלה שפעלו בצורה האומללה הזו. אנחנו מגנים את ההתנהלות האלימה הזו בכל תוקף. ההתנהגות שמתוארת על ידי התקשורת היא מצערת מאוד ואין לה מקום במועדון כדורגל מקצועני. הפורצים הם לא אוהדי כדורגל, אלא פושעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully