וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון במכבי תל אביב: "נראה ששיתוף הפעולה בין קול לפארגו עובד"

11.6.2018 / 7:02

בקבוצה פרגנו לשני הגארדים שהצטיינו בניצחון על הפועל תל אביב, דיאנדרה קיין: "כולם מצפים להחזיר את האליפות". טיוס: "התשנו אותם". השחקנים מקווים לפגוש את ירושלים בגמר, צפו בספאחיה מברך את השחקנים: "עבודה מדהימה, נותר רק עוד ניצחון אחד"

one

1. שוב הצהוב המוכר בגמר

מכבי תל אביב עלתה אמש (ראשון) לגמר הפלייאוף לאחר שניצחה את הפועל תל אביב בדרבי חצי הגמר 74:98. "אחרי הרבה זמן מכבי שוב בגמר", אמר בסיום המאמן נבן ספאחיה, כשהוא מזכיר מפורשות את היעדרותה של מכבי מהגמר בארבע השנים האחרונות, "לשחקנים היה ברור כמה המשחק חשוב", סיפרו בקבוצה.

למרות השמחה על ההתברגות המחודשת לגמר, שייערך ביום חמישי, מיהרו אנשי הצוות המקצועי והמועדון להדגיש לשחקנים: "עשינו רק חצי עבודה. עדיין צריך להתמודד עם משחק הגמר עצמו. גם ספאחיה הפגין קורת רוח זהירה: "יש לנו עוד צעד לעשות, לפני שנדבר הלאה". שחקני מכבי ניגשו לאוהדים להודות להם בסיום, עת ירדו לחדר ההלבשה החלו להגיד :"ONE MORE"!, כשלא מעט צעקות שמחה בקעו משם.

ספאחיה הוסיף: "היתה הגנה טובה, הצגנו משחקים טובים והיינו בפוקוס בתקופה האחרונה. זה עוד צעד בכיוון הנכון, אבל זה לא נגמר". דיאנדרה קיין אמר: "זה היה ניצחון קבוצתי מצוין שלנו, יש לנו עוד ניצחון אחד להשיג כדי להחזיר את האליפות הביתה. מכבי רגילה לנצח וזה מועדון כאן. כולם מצפים להחזיר את האליפות. העלנו אנרגיה ומוטיבציה ברבע האחרון, אנחנו מוצאים את עצמנו".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הביסה את הפועל תל אביב בדרבי ועלתה לגמר
נבן ספאחיה מרוצה: "הגנתית, לא הותרנו להפועל תל אביב סיכוי"
העליונות הצהובה בפלייאוף, ההזדמנות של ספאחיה: מספרי חצי הגמר
דני פרנקו: "עצוב לי, אבל הצלחנו לרגש כל כך הרבה אנשים"

שחקני מכבי תל אביב נוריס קול, ג'רמי פארגו חוגגים. ברני ארדוב
שני הבאנקרים של ספאחיה. קול ופארגו/ברני ארדוב

2. תרועת קול

מי שזכו ללא מעט מחמאות היו ג'רמי פארגו , אלכס טיוס ונוריס קול. "קול מראה הרבה מוטיבציה, נראה ששיתוף הפעולה שלו עם ג'רמי עובד, הוא חוזר ואומר ברגעי האמת שהוא רוצה לתת הכל ומהניסיון שלו", אמרו במכבי תל אביב.

קול עצמו אמר: "הניסיון מהעבר עוזר, אבל באופן אישי שיחקתי במשחקי אליפויות אז אני רוצה לתרום מהניסיון הזה לשחקנים ולקבוצה. אנחנו משחקים ביחד וזה הכי חשוב. אני ופארגו משחקים טוב יחד, הוא גארד מנוסה ושיתוף פעולה הוא דבר חיובי".

אלכס טיוס הוסיף: "התשנו את הפועל, קלענו סלים קלים בהתקפות מעבר. צריך לבוא באותה גישה ביום חמישי. היתה אווירה מטורפת אבל שלטנו במשחק". טיוס נשאל אם היתה לו מוטיבציה מיוחדת: "זו היתה עונה ארוכה, אני מנסה לעשות הכל כדי שהקבוצה תזכה. זה דרבי ורציתי לזכות עבור הקבוצה והאוהדים".

עוד באותו נושא

בחזרה למקומה הטבעי: מכבי תל אביב צריכה להגיע לגמר בכל עונה

לכתבה המלאה
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. ברני ארדוב
עברו מעידוד קולני לקללות ברבע האחרון. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

3. שמעון מזרחי שוב ספג קללות מאוהדי הפועל

בניגוד למשחקי הליגה, שהקהל מיעט להגיע אליהם, בדרבי חצי הגמר היה ההיכל ביד אליהו הומה. אלא שחמישים אחוז מהאוהדים היו אוהדי הפועל. כאשר אלו הבינו ברבע האחרון שקבוצתם לא תעלה לגמר, הם ביצעו הסבה זריזה מעידוד להקנטה, כולל קריאות הנאצה המסורתיות נגד שמעון מזרחי.
אוהדי מכבי מצידם נראו מבסוטים מהאקשן, ומיהרו לענות לאדומים בשירים וגם בקללות לעבר הקבוצה, עד כי ב-20 הפרש, כשתי דקות לסיום, נטל שמעון מזרחי את המיקרופון וצעק לאוהדים הצהובים: "להפסיק, להפסיק".

היום יעקבו במכבי בדריכות אחר חצי הגמר השני בין הפועל ירושלים והפועל חולון, שבו תיחשף זהות יריבתה ביום חמישי . השחקנים הצוות המקצועי יגיע להיכל. כל אנשי הקבוצה והשחקנים שנשאלו הקפידו אמש בראיונות לענות בלקוניות ורק להדגיש כי "יתכוננו ליריבה, מי שהיא לא תהיה", אולם בחדר ההלבשה רוב השחקנים הצהירו כי הם רוצים לזכות באליפות ולהוכיח את עצמם מול האחרונה שזכתה: הפועל ירושלים.

יפתח זיו שחקן עירוני נהריה. מגד גוזני
הישראלי הבא שיגיע למכבי? יפתח זיו/מגד גוזני

4. מעקב אחרי טייריס רייס, יפתח זיו יגיע?

ובתוך כך, במכבי עוקבים אחר כמה שחקנים לעונה הבאה. פייר ג'קסון נראה מדוכדך, כשלשני הצדדים ברור כי לא ימשיך בעונה הבאה. מנגד, עם טייריס רייס שומרים על קשר רציף ושוקלים להביאו. לדיאנדרה קיין צפויים להציע שדרוג בחוזה לעונה הבאה, ולא שוללים כי ג'רמי פארגו, שמאוד מעוניין להמשיך בקבוצה, יישאר לעונה נוספת. שחקן נוסף אותו מעוניינים לצרף הוא יפתח זיו.

צפו בספאחיה בחדר ההלבשה אחרי הניצחון: "עבודה מדהימה, נותר רק עוד ניצחון אחד"

מכבי תל אביב פרסמה סרטון מחדר ההלבשה, שבו המאמן ספאחיה מברך את שחקניו אחרי הניצחון. "ברכות, עבודה מדהימה", אמר המאמן, "את מה שהמאמנים הכינו, עשיתם במחצית השנייה. יש עוד משימה קטנה שעלינו להתכונן אליה טוב יותר למשחק האחרון, כי נותר לנו עוד משחק, ואנחנו רוצים ללכת עד הסוף. אנחנו צריכים לשלוט במשחק, ולא לתת למשחק לשלוט בנו. אם אנחנו מובילים, עלינו לשחק חכם יותר. קדימה, עוד משחק אחד, עוד משחק אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully