וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "עצוב לי", מהומה בין אוהדי הפועל תל אביב למשטרה

10.6.2018 / 23:17

מאמן האדומים היה מאוכזב מהיכולת של שחקניו, אך גאה בעונה שעברה עליהם: "החבר'ה למדו איך יחידים עוברים להיות קבוצה". שלושה אוהדים עוכבו, אחרים מחו על כך, עימות פיזי נמנע

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב קיוותה להשיג ניצחון יוקרתי ולהעפיל לגמר הפיינל פור, אבל הקבוצה של דני פרנקו הרימה הערב (ראשון) דגל לבן, הובסה 98:74 בידי היריבה העירונית מכבי תל אביב ומתחילה כעת להתכונן לעונה החדשה. האדומים הגיעו למשחק עם תחושה שאפשר לעשות את זה, אבל על הפרקט החבורה של נבן ספאחיה הפגינה עליונות, בעיקר במחצית השנייה, וקטעה את החלומות האדומים.

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. ברני ארדוב
אפשר להכין את העונה הבאה. פרנקו/ברני ארדוב

"ברור שהיו לנו משחקים יותר טובים מהמשחק הזה", הודה דני פרנקו. "אני יודע שכל החבר'ה שלי רצו והייתה התרגשות, באנו בסדר למשחק הזה. זה לא היה היום שאנחנו יכולים לנצח בו. ניסינו לעשות את הדברים שלנו, איבדנו שחקנים בשלב מוקדם של המשחק שהם מהותיים אצלנו, מכבי השתמשו בעומק שלהם בצורה שהם יכולים ויודעים. הם מסתובבים על מספרים מאוד דומים למה שהם עושים היום כבר תקופה, היה לנו ברור שאם הם יעשו את המספרים האלה, אז לא יהיה לנו סיכוי לנצח פה. לא הצלחנו למנוע מהם לעשות את זה. לא הצלחנו לפתח את הכדורסל שאנחנו רוצים, ועצוב לי.

"יש את השלב שאני יוצא מפה ורואה את כל הדברים הטובים, רצינו לעשות פה עוד צעד אחד, אבל לא היינו מספיק טובים בשביל לעשות את זה, לא היו לנו מספיק כלים בשביל לעשות את זה. זה בעיקר עצוב וחבל כי הייתה פה אווירה מדהימה. הקהל שלנו נתן אווירה מדהימה, גם כשהם הבינו שהדברים לא הולכים להיגמר כמו שהם רוצים. זה מאוד מאכזב. הפסדנו לקבוצה יותר טובה מאיתנו, אבל עדיין זה כואב לי כי יש פה הרבה חבר'ה בחדר ההלבשה שעברו דרך, שלמדו איך יחידים עוברים להיות קבוצה. הצלחנו לרגש כל כך הרבה אנשים. אני בטוח שזאת פעם ראשונה בדרך לעוד כמה פעמים. עשינו את זה בעבודה במקום בדיבורים, ככה זה צריך להיות. אנחנו יודעים שאנחנו שווים יותר מאיך שהיינו פה היום".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הביסה את הפועל תל אביב 74:98 ועלתה לגמר הפיינל פור
העליונות הצהובה בפלייאוף, ההזדמנות של ספאחיה: מספרי חצי הגמר
נבן ספאחיה מרוצה: "הגנתית, לא הותרנו להפועל תל אביב סיכוי"

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב הביסה את הפועל תל אביב 74:98 ועלתה לגמר הפיינל פור

לכתבה המלאה
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכל/ברני ארדוב

מהומה נרשמה בין אוהדי הפועל תל אביב למשטרה, כשהאוהדים האדומים ניסו למנוע את עיכוב אחד האוהדים לחקירה. לאחר מכן נסוגו השוטרים ונמנעו מעימות פיזי. שלושה מאוהדי הקבוצה המפסידה עוכבו.

* ממנהלת הליגה נמסר: "אוהדי שתי הקבוצות הערב הפרו את התנאים אשר הוצבו על ידי המשטרה והוסכמו על ידי הנהלות הקבוצות והאוהדים. בין השאר דגל הפריסה של אוהדי מכבי תל אביב והדלקת והשלכת אבוקות על ידי אוהדי הפועל תל אביב תוך כדי סיכון חיי אדם. המנהלת ומשטרת ישראל יעמדו בתוקף כי התנאים למשחק מחר ולמשחק הגמר ביום חמישי יישארו כפי שהיו הערב והמשטרה תדאג לאכוף אותם ביתר שאת. במהלך המשחק הערב נעצר חשוד בהשלכת אבוקה, עוכבו שני חשודים בגין תקיפה והורחקו מהמשחק ארבעה אוהדים בגין שכרות".

צפו בתקציר

one
  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully