וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה מרוצה: "הגנתית, לא הותרנו להפועל תל אביב סיכוי"

10.6.2018 / 23:10

מאמן מכבי תל אביב התעודד מההגנה שהציגה קבוצתו במחצית השנייה בדרבי: "עשינו עבודה מדהימה כדי להגיע לגמר הזה, השחקנים היו מאוד ממושמעים". טיוס: "כולנו שיחקנו חזק, הגענו מוכנים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב העפילה הערב (ראשון) לראשונה מזה ארבע שנים לגמר הפיינל פור, זאת לאחר ניצחון יוקרתי 74:98 על היריבה העירונית הפועל תל אביב שפשוט לא עמדה בקצב שהכתיבו הצהובים. היריבה בגמר תיקבע במפגש שייערך מחר בין הפועל ירושלים להפועל חולון.

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
ההגנה עשתה את ההבדל. ספאחיה/ברני ארדוב

נבן ספאחיה אמר בסיום: "צריך לדעת קרדיט להפועל תל אביב על מה שעשתה במחצית הראשונה, הליגה הזאת מאוד תחרותית. השחקנים שלי והעוזרים עשו עבודה נהדרת בהכנה והוצאנו לפועל במחצית השנייה. הגנתית, לא היה להם סיכוי מולנו בחצי השני, היא זו שניצחה לנו את המשחק. ידעתי שנצטרך להשתוות אליהם באגרסיביות, ואז הכישרון יכריע".

במסיבת העיתונאים הוסיף הקרואטי: "אחרי הרבה זמן מכבי שוב בגמר, בדיוק איפה שהיא צריכה להיות. יש לנו עוד צעד אחד לעשות, נראה מי היריבה שלנו מחר. עשינו עבודה מדהימה כדי להגיע לגמר הזה. השחקנים היו מאוד ממושמעים, הלכו לפי התוכנית, אי אפשר שנהיה 100 אחוז, אבל בסוף, הצלחנו בשני צידי המגרש, היינו הרבה יותר טובים היום. אני תמיד קשה עם השחקנים שלי, אבל אם אתה מחליף שחקן אחרי שתיים או שלוש טעויות, כשהוא יחזור מהספסל הוא לא יעשה את הטעויות האלה שוב. הגיע לנוריס קול לשחק, כי הוא משחק טוב, ואי אפשר לשפוט אותו על שתי טעויות".

אלכס טיוס, שהצטיין עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, סיכם: "כולנו שיחקנו חזק, הגענו מוכנים. בזמן האחרון שיחקתי יותר דקות אז הייתי מוכן, וניסיתי לעשות הכל כדי לעזור לקבוצה לנצח. נתמקד במשחק הבא ואת המשחק הזה כבר נשים מאחורינו".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הביסה את הפועל תל אביב 74:98 ועלתה לגמר הפיינל פור
העליונות הצהובה בפלייאוף, ההזדמנות של ספאחיה: מספרי חצי הגמר

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב הביסה את הפועל תל אביב 74:98 ועלתה לגמר הפיינל פור

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. ברני ארדוב
בזמן האחרון מקבל יותר ויותר דקות. טיוס/ברני ארדוב

צפו בתקציר

one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully