וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין קבע: גלן רייס לא יוכל לשחק בחצי הגמר. חולון מאיימת

10.6.2018 / 13:32

בית הדין לא קיבל את הטענות של הפועל חולון בנוגע למועד ההודעה על חזרתו של הפורוורד האמריקאי. המועדון יערער לבית הדין העליון ומאיים להוציא צו מניעה למשחק ביום שני

one

גלן רייס לא יוכל לשחק במדי הפועל חולון בחצי גמר הפיינל פור מחר נגד הפועל ירושלים (שני, 21:00, ספורט 5), כך על פי החלטת בית הדין של איגוד הכדורסל. בית הדין לא קיבל את הערעור של חולון והפורוורד ישוב למדים הסגולים רק אם הקבוצה תעלה לגמר.

אלא שבחולון עדיין מנסיםן לשנות את רוע הגזירה והיום ערעור לבית הדין העליון. הסגולים כנראה ירשמו את רייס למשחק בכל מקר וכמו כן נשקלת במועדון האפשרות להוציא צו מניעה לקיום המשחק מחר אם יידחה הערעור.

עיקר הדיון סבב את מועד ריצוי העונש של רייס, שהיה מורחק משני משחקים. בעוד בחולון הסבירו שהם הודיעו לאיגוד על חזרתו עוד לפני משחק מספר 4 נגד הפועל אילת, באיגוד טענו שריצוי העונש מתקיים רק כאשר השחקן נמצא בישראל. בית הדין קיבל את הטענה הזו ורייס שנחת לפני משחק מספר 5 נגד אילת, צריך לרצות עונש הרחקה ממשחק נוסף.

לקראת המשחק מחר הסגולים עובדים בשלושה מישורים מלבד סיפור רייס - בצד המקצועי ממשיך המאמן דן שמיר להכין את השחקנים הכשירים להתמודדות; אמש ערכה הקבוצה אימון ביד אליהו והיום יתקיים האימון המסכם דווקא בחולון. הצוות הרפואי גם כן עובד שעות נוספות, על מנת להכשיר את ג'ו אלכסנדר וטיישון תומאס שמגיעים למשחק עם פציעות, אך ישחקו. בצד השיווקי הכרטיסים להתמודדות נחטפים, ומעל 4,000 סגולים כבר קנו כרטיסים כשההערכות הן שכ-500 כרטיסים בלבד נותרו.

עוד בנושא:

חשיפת וואלה! ספורט: גלן רייס נחת בישראל וחוזר לפעילות
עמית שמחון וג'ו אלכסנדר נבחרו לחמישיית העונה
הערב: דרבי תל אביבי בחצי הגמר הראשון

וידאו ההיסטוריה הבעייתית של גלן רייס. ברני ארדוב
מחזיק אצבעות שחולון תעלה לגמר. רייס/ברני ארדוב

בהחלטתם כתבו הדיינים עו"ד רויזן והאוזנר כי: "ביום שלישי, 5 ביוני 2018, הודיע סוכן השחקן מר ברנע לתובע האיגוד כי השחקן רכש כרטיס טיסה לישראל וכי הוא נמצא בדרכו לארץ. ההודעה נמסרה בערב של יום בו נערך משחק של הפועל חולון. בפועל, השחקן הגיע לישראל ביום חמישי, 7 ביוני 2018, מספר שעות בלבד לפני משחק נוסף של הפועל חולון. תוצאת משחק אחרון זה היתה כי קבוצת הפועל חולון עלתה לחצי גמר הפיינל פור. בתאריך 8 ביוני 2018 בשעות הצהרים התקבל במשרדי בית הדין בקשה מטעם השחקן ובהסכמת הפועל חולון להורות כי השחקן מילא את חובת ההרחקה על פי הסדר הטיעון- היינו כי ממועד הודעת הסוכן בדבר שובו הצפוי של השחקן ארצה נערכו כבר שני משחקים- אחד ביום 5 ביוני והשני ביום 7 ביוני ולפיכך לטענת השחקן הוא ריצה את עונשו".

עוד נכתב כי: "על פי הודעת התובע מיום 8 ביוני 2018 שהועברה לקבוצה ולסוכן עמד התובע על דעתו כי הסדר הטיעון מתנה כי השחקן יהיה נוכח פיזית בישראל, וכי מכל מקום אף הציע כי הסוגיה תבוא לבחינה בפני בית הדין. במוצאי שבת 9 ביוני 2018 התקבלה פנייה של הפועל חולון באמצעות בא כוחה עו"ד איתן ארז להצטרף להליכים שבין השחקן לבין האיגוד כאשר הנימוק בתמצית הוא שככל שלא נאפשר לשחקן להשתתף במשחקים הדבר יגרום לפגיעה ממשית וקריטית לקבוצה אשר השקיעה סכומי עתק בהערכות לעונת המשחקים המצויה לקראת שיאה".

האוזנר ורויזן חתמו את ההחלטה וכתבו: "נאמר מיד-אין זה בסמכותנו לפרש את הסדר הטיעון אליו הגיעו הצדדים ובוודאי אין בסמכותנו להתייחס להפרה עתידית צפויה לכאורה של הסדר הטיעון. אנו נסתכל על הבקשה כבקשה "להבהרת פסק דין" - כאמור אישרנו את הסדר הטיעון ככתבו וכלשונו ולפיכך ריצוי ההשעיה מ-2 משחקים מתחילה אך ורק מן המועד בו נכח השחקן פיזית בישראל והתייצב אצל קבוצתו ולא בשום מועד לפני כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully