וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: גלן רייס ג'וניור נחת בישראל, ישחק בפיינל פור אם חולון תעפיל אליו

7.6.2018 / 18:40

הכוכב הגדול ששוחרר מהפועל חולון בעקבות האגרוף לגיא פניני, נחת בארץ. הטענה היא כי תובע האיגוד קיבל הודעה על חזרתו לקבוצה לפני משחק 4 נגד אילת. המשמעות: רייס ג'וניור יוכל לשחק בוודאות בגמר הפיינל פור אם חולון תעפיל לשם

קובי אליהו

גלן רייס ג'וניור, השחקן האמריקאי ששוחרר מהפועל חולון לפני חודשיים אחרי שחבט בפניו של גיא פניני בסיום המשחק נגד גלבוע/גליל, נחת היום (חמישי) בישראל ועשוי לשחק בחצי גמר הפיינל פור, אם וכאשר חולון תעפיל לשם הערב. סוכנו של השחקן אורי ברנע דאג להודיע לתובע של איגוד הכדורסל על חזרתו של רייס ג'וניור בפעילות בקבוצה עוד לפני המשחק הרביעי בסדרה, ביום שלישי אחר הצהריים, וציין כי החזרה היא בהסכמתו של הבעלים שלמה אייזיק. באותו הזמן יצא רייס ממיאמי שם שהה, לביתו שבאטלנטה על מנת לארוז ולצאת לישראל. הפעולות הללו לטענת חלק מהאנשים מספיקות כדי להתחיל את ספירת שני המשחקים בהם היה אמור להיות מורחק.

כלומר, גלן רייס ג'וניור יוכל לשחק בכל מקרה בגמר הפיינל פור אם חולון תעפיל אליו כיוון שעד אז יסתיים בוודאות ריצוי עונש ההרחקה משני המשחקים. השאלה העומדת כעת על הפרק היא מאיזה שלב ייקבע שרייס ג'וניור החל לרצות את עונש ההרחקה שלו וזה מה שיכריע האם הוא יוכל ליטול חלק במשחק חצי הגמר או לא?

בפרוטוקול, שאושר על ידי הדיינים רויזן והאוזר נכתב כי: "על הנאשם יוטל עונש הרחקה משני משחקים בפועל - עונש שייכנס לתוקפו החל מהמועד שבו ישוב הנאשם לישראל ולקבוצתו הפועל חולון בה הוא עדיין רשום בעונה הנוכחית (2017/2018). הנאשם ו/או סוכנו מר אורי ברנע מתחייבים לעדכן את רכז הליגות באיגוד או את תובע האיגוד מיד עם שובו של הנאשם לישראל ולקבוצתו הפועל חולון כאמור".

אם חולון תנצח את המשחק, גלן רייס יגיע מחר לאירוע הגאלה של מנהלת הליגה שם הוא צפוי לדבר לראשונה.



עוד בנושא
מכבי ראשון לציון: איתי שגב מועמד מוביל להצטרף
הנבחרת תקיים משחק הכנה מול אוקראינה באולם של הפועל באר שבע
חמישי בפלייאוף: חולון ואילת במאבק על הכרטיס האחרון לפיינל פור, המילטון נקנס

שחקן הפועל חולון גלן רייס ג'וניור. ברני ארדוב
הסוכנים הסתירו את דבר חזרתו. גלן רייס ג'וניור/ברני ארדוב

כזכור, לאחר המקרה האלים, עוכב רייס ג'וניור לחקירה ויום לאחר מכן עזב את ישראל. כשקבוצת עירוני נהריה שקלה להביאו לארץ לאחר מכן החליטו בחולון להגיש נגדו תלונה לאיגוד הכדורסל, כדי למנוע מצב בו הוא יוכל לשחק העונה בליגה, ולאחר שמועד ההעברות הסתיים, הגיע ברנע להסדר עם התובע עו"ד טל אור, כי אם יחזור העונה יורחק משני משחקים בלבד. מצד שני, אם רייס ג'וניור יבחר לחזור לישראל לקבוצה אחרת בכל שלב אחר, הוא יורחק לארבעה משחקים בפועל.

רייס ג'וניור (27, 1.98) הצטרף לחולון במחזור החמישי אחרי פתיחת עונה מהוססת. מהר מאוד הוא הפך לכוכב של הקבוצה והשליט הבלתי מעורער של ליגת העל. ב-18 משחקים בחולון העונה הוא רשם 24.3 נקודות, 8.2 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים בממוצע למשחק, והיה הגורם המרכזי בזכיית הגביע של חולון כולל סל ניצחון ו-28 נקודות במשחק הגמר מול מכבי תל אביב. לאחר תקופה מסוימת צירפה חולון את הפורוורד ג'ורדן המילטון שהפך לשחקן איכותי במקומו של רייס ג'וניור והוביל אותם למקום השני בתום העונה הסדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully