וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בפלייאוף: חולון ואילת במאבק על הכרטיס האחרון לפיינל פור, המילטון נקנס

6.6.2018 / 20:16

הסגולים, עם המילטון שספג קנס של 22 אלף ש"ח, ינסו לחזור למעמד הגדול של הכדורסל הישראלי אחרי שש שנים, כשיארחו את הקבוצה של שרון דרוקר (19:50, ספורט 5) במשחק החמישי בסדרה. באילת בונים על ההיסטוריה הטובה שלהם במשחק החמישי

one

בווידאו: תקציר המשחק הרביעי בסדרה, בו ניצחה הפועל אילת את הפועל חולון

רבע גמר הפלייאוף בליגת העל יגיע מחר (חמישי, 19:50, ספורט 5) לסיומו עם המשחק החמישי בסדרה בין הפועל חולון להפועל אילת, בסיומו תשחק המנצחת נגד הפועל ירושלים בחצי גמר הפיינל פור ביום שני. כל קבוצה שמרה על הביתיות שלה בסדרה - הפועל חולון ניצחה במשחק הראשון בביתה 83:89, ובמשחק השלישי 74:79. אילת עשתה את העבודה בהיכל בגין - 86:100 במשחק הראשון בסדרה ו-70:87 במשחק הרביעי שנערך אמש.

עוד בנושא:
אוהדי הפועל אילת קראו לעבר ג'ורדן המילטון: "פאקינג מאנקי"
לפני המשחק המכריע: הדרמה הגדולה סביב הדיון של ג'ורדן המילטון

שחקן הפועל חולון ג'ו אלכסנדר. קובי אליהו
שוב ישחק עם אצבע שבורה. ג'ו אלכסנדר/קובי אליהו

הפועל חולון מגיעה למשחק בידיעה שכל העונה המצוינת שעברה עליה תלויה בהתמודדות אחת. ניצחון של הסגולים על אילת, והם ישלימו עלייה לפיינל פור לראשונה מאז עונת 2011/12, והפסד ובפעם השנייה ברציפות הם לא יגיעו לארבע הראשונות למרות שהחזיקו ביתרון ביתיות. בחולון התמודדו עד היום רק פעם אחת במשחק מספר 5, בעונת 2008/9 נגד גלבוע/גליל, והפסידו את המשחק הביתי, כך שהם רוצים לשים את הנתון השלילי מאחוריהם. במועדון קיבלו כבר הערב את הבשורה כי יוכלו לשתף את ג'ורדן המילטון, לאחר שבית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל דן הערב בנושא שלו ואישר את הסדר הטיעון. השחקן נקנס ב-22 אלף ש"ח בפועל, 25 אלף ש"ח על תנאי וכן הורחק לשלושה משחקים על תנאי למשך שנה. ג'ו אלכסנדר ימשיך לשחק עם אצבע שבורה, זכר למכה שספג במשחק השלישי בסדרה. ההערכות בחולון שלמעלה מ-4,500 סגולים יגיעו כדי לעזור לקבוצה להגיע לפיינל פור.

הפועל אילת, שהחלה את העונה עם ניצחון אחד משישה משחקים, רחוקה ניצחון אחד מסיום עונה פנטסטי ובניגוד לכל התחזיות. הקבוצה של שרון דרוקר אמנם לא ניצחה בחוץ כבר שבעה משחקים, אבל הייתה קרובה מאוד לעשות זאת מול חולון בשני המשחקים הראשונים בסדרה. בשתי ההופעות האחרונות של אילת במשחק מספר 5 בפלייאוף, היא ראתה ניצחון חוץ, כך שיש לה סיבה לאופטימיות - בעונה שעברה אילת הפסידה בביתה במעמד זה למכבי ראשון לציון ולפני שלוש שנים היא גברה על מכבי תל אביב ביד אליהו במשחק מספר 5. בסך הכל ניצחה אילת בארבעה משישה משחקי חמש בהן הייתה מעורבת. באילת מאמינים ביכולתם להפתיע את חולון ויקוו לעוד ערב נהדר של אייזיק רוזפלט שרשם את אחד הערבים הגדולים שלו בישראל במשחק הקודם עם 22 נקודות ו-7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully