וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני המשחק המכריע: הדרמה הגדולה סביב הדיון של ג'ורדן המילטון

6.6.2018 / 9:05

שחקן הפועל חולון יעמוד לדין בחמישי ב-16:00 בעקבות היריקה על עמית שמחון והקללות לעבר המשקיף והמזכירות. אם יוחלט להרחיקו, לא יוכל להשתתף במשחק החמישי נגד אילת (19:50, ספורט5)

one

הפועל אילת גררה אמש (שלישי) את סדרת רבע הגמר מול הפועל חולון למשחק חמישי ומכריע מחר (19:50, ספורט 5) בחולון, בזכות ניצחון ביתי 70:87. הקבוצה של שרון דרוקר הייתה עדיפה לאורך כל שלבי המשחק, לא שמטה את היתרון מהפתיחה, ולמרות ניסיון קאמבק של חולון לקראת המחצית ידעה לשמור על יתרונה בדרך לניצחון המשכנע והחשוב.

עוד בנושא

רבע גמר הפלייאוף: הפועל אילת הביסה את הפועל חולון 70:87 וכפתה משחק חמישי
אוהדי הפועל אילת קראו לעבר ג'ורדן המילטון: "פאקינג מאנקי"
הפועל ירושלים הביסה את גלבוע גליל 74:99 ועלתה לפיינל פור

שחקן הפועל חולון ג'ורדן המילטון. קובי אליהו
חולון צריכה אותו. המילטון/קובי אליהו

אלא שעוד לפני המשחק החמישי מחר, שיקבע מי מבין השתיים תתמודד ביום שני הבא נגד הפועל ירושלים בחצי גמר הפיינל פור, תתרחש דרמה גדולה שצפויה להשפיע מאוד על גורל הסדרה. מחר בשעה 16:00 ייערך בבית הדין של איגוד הכדורסל הדיון המשמעתי בעניינו של פורוורד הפועל חולון ג'ורדן המילטון, בעקבות אירועי המשחק השני נגד אילת. השחקן עומד לדין בעקבות היריקה שלו על עמית שמחון במשחק, וכן על קללות שהשמיע לעבר שופטי המזכירות והמשקיף. המילטון עצמו לא צפוי להופיע לדיון אלא נציגים של חולון וייתכן שגם עורך דין.

אם בית הדין של האיגוד יחליט להרחיק את המילטון בפועל, הוא לא יוכל לשחק במשחק הקרוב שכן לא ניתן להוזיז עונש הרחקה למועד מאוחר יותר. המשמעות היא שלאחר ההחלטה של הדיינים, שצפויה להגיע זמן קצר לאחר הדיון ולא כמו במקרים מסוימים בהם ביקשו עוד יום לחשוב על העונש, ייצרו קשר באיגוד הכדורסל עם חולון ומשקיף המשחק על מנת לעדכן האם המילטון יוכל לשחק במשחק.

אם בית הדין יכריע כי השחקן יורחק, חולון תופיע עם שני זרים בלבד - טו הולוואי וטיישון תומאס. בפעם היחידה העונה שבה היא הופיעה בסגל כזה למשחק, נגד הפועל גלבוע/גליל בסיבוב השני, היא רשמה את אחד הניצחונות הגדולים שלה העונה, אך אין ספק כי סיטואציה כזאת תתן לאילת עדיפות במשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים (ימין) עם דן שמיר מאמן הפועל חולון. דרור עינב
מי יעלה? דרוקר ושמיר/דרור עינב

עם או בלי המילטון, חולון מגיעה למשחק בידיעה שכל העונה המצוינת שעברה עליה תלויה בהתמודדות אחת. ניצחון של הסגולים על אילת, והם ישלימו עלייה לפיינל פור לראשונה מאז עונת 2011/12, והפסד ובפעם השנייה ברציפות הם לא יגיעו לארבע הראשונות למרות שהחזיקו ביתרון ביתיות. בחולון התמודדו עד היום רק פעם אחת במשחק מספר 5, בעונת 2008/9 נגד גלבוע/גליל, והפסידו את המשחק הביתי, כך שהם רוצים לשים את הנתון השלילי מאחוריהם. ג'ו אלכסנדר ימשיך לשחק עם אצבע שבורה, זכר למכה שספג במשחק השלישי בסדרה. ההערכות בחולון שלמעלה מ-4,500 סגולים יגיעו מחר כדי לעזור לקבוצה להגיע לפיינל פור.

הפועל אילת, שהחלה את העונה עם ניצחון אחד משישה משחקים, רחוקה ניצחון אחד מסיום עונה פנטסטי ובניגוד לכל התחזיות. הקבוצה של שרון דרוקר אמנם לא ניצחה בחוץ כבר שבעה משחקים, אבל הייתה קרובה מאוד לעשות זאת מול חולון בשני המשחקים הראשונים בסדרה. בשתי ההופעות האחרונות של אילת במשחק מספר 5 בפלייאוף, היא ראתה ניצחון חוץ, כך שיש לה סיבה לאופטימיות - בעונה שעברה אילת הפסידה בביתה במעמד זה למכבי ראשון לציון ולפני שלוש שנים היא גברה על מכבי תל אביב ביד אליהו במשחק מספר 5. בסך הכל ניצחה אילת בארבעה משישה משחקי חמש בהן הייתה מעורבת. באילת מאמינים ביכולתם להפתיע את חולון ויקוו לעוד ערב נהדר של אייזיק רוזפלט שרשם את אחד הערבים הגדולים שלו בישראל במשחק הקודם עם 22 נקודות ו-7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully