וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר הפלייאוף: הפועל אילת הביסה את הפועל חולון 70:87 וכפתה משחק חמישי

בדיוק כמו במשחק הבית הקודם בסדרה, הקבוצה של שרון דרוקר פירקה את מחזיקת הגביע בזכות משחק שיא של ג'ורדן לויד (14 נק', 7 ריב', 7 אס' ו-5 חט') וכפתה משחק מכריע באולמה של חולון. תמיר בלאט (16 נקודות ו-4 שלשות) היחיד שהופיע אצל דן שמיר

one

הפועל אילת הביסה הערב 70:87 את הפועל חולון, השוותה ל-2:2 את סדרת רבע גמר הפלייאוף וכפתה משחק חמישי שייערך בעוד יומיים בלבד. אחרי שהפסידה פעמיים בחולון במשחקים צמודים, הקבוצה של שרון דרוקר עשתה בדיוק מה שעשתה במשחק השני בסדרה - פירקה את מחזיקת הגביע ששוב הציגה הגנה נרפית ומבולבלת מאוד וחטפה לפחות 20 נקודות בכל אחד מהרבעים.

אייזק רוזפלט היה ללא ספק האקס פקטור של דרוקר עם 22 נקודות ו-7 ריבאונדים, אבל ה-איש של אילת ושל המשחק הזה היה ללא ספק ג'ורדן לויד שהיה פשוט נפלא עם מספרים מדהימים של 14 נק', 7 ריב', 7 אס' ו-5 חט' בשלושה רבעים בלבד, כאשר הרבע הרביעי הפך לגארבץ' טיים אחרי שתי דקות שבהן אילת טסה ל-2:11 ופתחה פער של 20 נקודות. מעבר להגנה החלשה, חולון סבלה מיכולת לא טובה גם של ג'ורדן המילטון שקלע 12 נקודות, כמעט כולן ברבע הרביעי כשהמשחק כבר הוכרע. תמיר בלאט הפציע עם 16 נקודות (4 מ-8 מחוץ לקשת) וטו הולוואי הוסיף 14 שלא הספיקו.

שחקן הפועל אילת אייזק רוזפלט. לירון מולדובן
משחק מצוין לשניהם וניצחון. טרידוול ורוזפלט/לירון מולדובן
seperator

סטטיסטיקה

קלעו להפועל אילת: אייזק רוזפלט 22 ו-7 ריבאונדים, ג'ורדן לויד 14, 7 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-5 חטיפות, עמית שמחון 12, אריק גריפין 12, דימיטריוס טרידוול 12 ו-9 ריבאונדים, פרדריק בורדיון 10, אפיק ניסים 3, דרווין קיצ'ן 2. ניב ברקוביץ' (10 דקות), עמית ביר כץ (3 דקות), דניאל ראובן (דקה) ואיתי שריקי (דקה) שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל חולון: תמיר בלאט 16 (4 מ-8 ל-3), טו הולוואי 14 (1 מ-5 ל-3), ג'ורדן המילטון 12, טי ג'יי קליין 12, טיישון תומאס 8, גיא פניני 4, ג'ו אלכסנדר 4 (1 מ-5 מהשדה). חנן קולמן (9 דקות) ושלומי הרוש (3 דקות) שותפו ולא קלעו.

מאמן הפועל אילת שרון דרוקר. קובי אליהו
ניצחון במאני טיים. שרון דרוקר/קובי אליהו
seperator

מהלך המשחק

פתיחת המשחק היתה מוחצת לזכות המארחים שטסו ל-2:11 בתוך שלוש דקות כשרוזפלט ובורדיון נהנים מאסיסטים של לויד ומשחק התקפה מפוזר של האורחים. טיישון תומאס היה היחיד שעלה על הלוח אצל האורחים, אבל הכתישה נמשכה עם סל של לויד ושלשה של בורדיון שקבעו יתרון שיא - 4:16 למארחים. חולון שיוועה לשחקן שיתעלה וקיבלה את זה מתמיר בלאט שקלע פעמיים מהקו והוסיף שלשה כדי לצמק ל-10:16 את הפיגור החולוני. השלשות התחילו להיכנס בשני הצדדים, אבל חולון הצליחה להישאר קרובה בעיקר בזכות ג'ו אלכסנדר שקלע מהקו וחסם את רוזפלט. ג'ורדן המילטון החטיא פעמיים מהקו ובסיום הרבע: אילת הובילה 17:24.

הרבע השני עמד בסימן הקאמבק של האורחים שבניגוד למשחק השני, ממש לא התכוונו לוותר על המשחק הזה כל כך מהר. טי ג'יי קליין קלע וחטף מיד לאחר מכן וטו הולוואי קלע שלשה ענקית וגם סחט עבירה וקבע 34:36 בלבד לאילת. בלאט, שלא היה קיים במשחקים הקודמים, המשיך להיות דומיננטי בחולון אבל ג'ורדן לויד סיים עם דאנק חטיפה של בורדיון וקבע: 38:45 לאילת במחצית.

דן שמיר מאמן הפועל חולון. קובי אליהו
מה עם ההגנה, דן שמיר?/קובי אליהו

חולון ניסתה להישאר לפחות בפיגור חד ספרתי ברבע השלישי, אבל לא מצאה לג'ורדן לויד שכבר התחיל לפלרטט עם טריפל דאבל כששלשה שלו חמש דקות בתוך הרבע קבעה 44:56 לאילת. חולון נהנתה מערב שיא של תמיר בלאט שצלף שלשה רביעית, אבל אפיק ניסים הגיע משום מקום עם שלשה וסל של גריפין שוב קבע יתרון גול, 54:67 למארחים. טו הולוואי קלע מהקו ובסיום הרבע: 57:67 לאילת.

חולון המשיכה עם היציבות שלה גם בפתיחת הרבע הרביעי - כלומר הגנה מפוזרת וחלשה שאפשרה לאילת לקלוע 7 נקודות בשתי דקות ולעלות ליתרון שיא - 59:74. חולון נשברה לגמרי כשרוזפלט (22 נקודות) כבר קבע יתרון של 20 הפרש. ג'ורדן המילטון קלע כמה סלים בגארבץ' טיים, אבל חמש נקודות של שמחון קבעו: 70:87 להפועל אילת שכופה משחק חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully