וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הביסה את גלבוע גליל 74:99 ועלתה לפיינל פור

אחרי ששרדה מותחן במשחק הקודם, האלופה חגגה בגן נר עם הצגת תכלית של ג'רום דייסון (27 נקודות, 7 ריבאונדים, 5 אס' ו-5 חטיפות) והפכה לקבוצה השלישית שמעפילה למעמד ארבע הגדולות. תמתין למנצחת במפגש בין הפועל חולון להפועל אילת

one

הפועל ירושלים עלתה הערב (שלישי) לפיינל פור אחרי ניצחון מוחץ, 74:99 בחוץ על הפועל גלבוע גליל, והשלימה 1:3 בסדרה. אחרי שבמשחק הקודם גליל חזרה מקבר והפסידה רק בהארכה בארנה, הפעם האלופה התפוצצה עם 30:49 במחצית השנייה, כשהיא נהנית ממשחק אדיר של ג'רום דייסון (27 נקודות, 7 ריבאונדים, 5 אס' ו-5 חטיפות) ששוב הוכיח שגם אם יש לו לפעמים משחקים שהוא לא במיטבו כמו במפגש הקודם, הוא תמיד מגיע למאני טיים כשצריך אותו.

גליל, שהיתה מצוינת לאורך כל העונה הזו בעיקר בזכות הזרים שלה, נכנעה לעומק של האלופה שקיבלה תרומה יפה גם מקינזי, האוול ובר טימור. אלייז'ה ג'ונסון שנתן הצגה במשחק הקודם בארנה נעצר הפעם על 5 נקודות בלבד, כשרק ג'ייקובן בראון היה במיטבו (21 נקודות), אבל גליל סבלה בין היתר גם מהפציעה בקרסול של הריסון שהיה מוגבל מאוד בתנועה שלו ונעצר על 7 נקודות. זאק לידיי היה היחיד שקלע בדאבל פיגרס מלבד בראון (12 נקודות), אבל זה היה מעט מדי מול הקבוצה של עודד קטש, שתקבל כעת מנוחה ותצפה במשחק החמישי בין הפועל חולון להפועל אילת, משחק שהמנצחת בו תפגוש את ירושלים בפיינל פור.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. לילך וייס, מערכת וואלה!
לא מוותרים כל כך מהר על התואר שלהם. שחקני ירושלים חוגגים/מערכת וואלה!, לילך וייס

קלעו להפועל לגלבוע גליל: ג'ייקובן בראון 21, זאק לידיי 12, טל קרפלס 9, חואקין שוכמן 8, דיאנג'לו הריסון 7, בן אלטיט 6, ספנסר וייס 6, אלייז'ה ג'ונסון 5

קלעו להפועל ירושלים: ג'רום דייסון 27 (5 אסיסטים ו-5 חטיפות), טרנס קינזי 15, ריצ'רד האוול 10 ו-10 ריבאונדים, בר טימור וקיילין לוקאס 9, סטרטוס פרפרוגלו, יותם הלפרין ורונלד רוברטס 7, ליאור אליהו ורם אליאספור 4.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל ירושלים ריצ'רד האוול מול שחקן גלבוע/גליל בן אלטיט. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
נראה מצוין בסדרה הזו. ריצ'רד האוול/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס
seperator

מהלך המשחק

ירושלים פתחה מצוין את המשחק הזה עם שתי שלשות של דייסון, כשרוברטס והאוול ניצלו צבע חדיר של המארחים וסל של האחרון קבע יתרון 10 (7:17) אחרי חמש דקות של משחק. גליל לקחה פסק זמן ממנו חזר בר טימור עם שלשה, אבל גליל, שחזרה מפיגור 19 במשחק הקודם, לא נבהלה והגיבה עם ריצת 0:8 וצימקה את הפיגור ל-20:15 בלבד. ליאור אליהו שנכנס כמחליף קלע בקלות בצבע, אבל ג'ייקובן בראון להט עם 12 נקודות ברבע הראשון וסל של לידיי קבע 23:24 בלבד לירושלים. טל קרפלס קלע שלשה גדולה וקבע: שוויון 26 בסוף הרבע הראשון המצוין.

בר טימור הפועל ירושלים.
יש לו סיבה לחגוג, למרות הפציעה. בר טימור

הקצב המשוגע של הרבע הראשון דעך מאוד ברבע השני. בן אלטיט העניק יתרון ראשון לגליל עם ריבאונד התקפה וגם זאק לידיי, שהיה רגוע מאוד ברבע הראשון, עשה מהלך של סל ועבירה וקבע 31:32 לגליל כשאנחנו ארבע דקות בתוך הרבע השני. ג'רום דייסון, שהיה מצוין ברבע הראשון, התעורר באמצע הרבע הזה עם תשע נקודות רצופות וקבע 38:42 לירושלים. דייסון הגיע כבר ל-20 נקודות ברבע הזה ורם אליאספור ניצל ריבאונד התקפה עם שתי נקודות עונשין וקבע: 44:50 לירושלים במחצית.

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
ליאור אליהו בפעולה/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

גליל ניסתה להתקרב לירושלים ברבע השלישי, אבל דייסון חיסל אותה עם שלשה חמישית ואם לא די בכך אז גם דיאנג'לו הריסון חש שוב כאבים בקרסול שלו ונאלץ להתחלף. הריסון נכנס בחזרה למרות הפציעה, אבל גליל נתקעה לחלוטין בהתקפה והשיגה את הנקודות שלה רק מהעונשין. דקה ו-17 שניות לסיום הרבע גליל נזכרה לקלוע סל שדה כששוכמן תפר שלשה והוריד את הפיגור של המארחים ל-12 נקודות, אבל דייסון שוב סחט עבירה והעלה את מאזנו ל-25 נקודות כדי לקבוע 55:69 נוח לאלופה. חשבתם שגליל תרים ידיים? אז ג'ייקובן בראון אותת עם עוד שלשה וקיזז את הפיגור של גליל בסוף הרבע ל-69:60 בלבד.

אייל חומסקי הפועל ירושלים. לילך וייס, מערכת וואלה!
אייל חומסקי מורחק מהאולם/מערכת וואלה!, לילך וייס

אם גליל חלמה לשחזר את הקאמבק המדהים שלה מהמשחק הקודם, אז היא התבדתה בשלב מוקדם מאוד של הרבע הרביעי, כששתי שלשות של קינזי השלימו ריצת 2:12 וקבעו יתרון שיא לירושלים: 62:81. גליל נשברה לחלוטין ברבע הזה וקטש הרשה לעצמו להוריד לספסל את ג'רום דייסון. ירושלים השפילה את גליל עם 6:21 ברבע ועלתה ליתרון של 64:90. ספנדר וייס תפר שלשה שלא ניחמה אף אחד ובסיום: 74:99 להפועל ירושלים שעלתה לפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully