וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל אילת קראו לעבר ג'ורדן המילטון: "פאקינג מאנקי"

6.6.2018 / 13:36

בסרטון שהגיע לידי וואלה! ספורט נשמע אחד האוהדים מקלל בגזענות את שחקן הפועל חולון. גם גיא פניני ספג: "שתקבל סרטן בראש". באילת הגיבו: "צביעותם של אנשי חולון מפתיעה ומביכה"

קובי אליהו

סדרת רבע גמר הפלייאוף בין הפועל חולון להפועל אילת תחזור מחר (חמישי) למשחק חמישי ומכריע בחולון, שהמנצחת בו תשחק בחצי גמר הפיינל פור ביום שני נגד הפועל ירושלים. הקהל החולוני חזר אמש מאוכזב מההפסד באילת, ומופתע מקבלת הפנים שציפתה לו בהיכל בגין. כשהגיע הקהל הסגול לאולם גילו האוהדים כי שמן נמרח על הכסאות ביציע המיועד להם, ולאחר תלונות למנהל האירוע ואנשי אילת, הוחלט להעבירם ליציע סמוך שמאחורי הסל.

עוד בנושא

לפני המשחק המכריע: הדרמה הגדולה סביב הדיון של ג'ורדן המילטון
עודד קטש: "דייסון וקינזי לקחו על עצמם והוכיחו שהם ווינרים"
7 נקודות ו-7 אסיסטים לגל מקל בהפסד גראן קנאריה לריאל מדריד

אוהדי הפועל אילת. לירון מולדובן
אוהדי הפועל אילת/לירון מולדובן

אם התקרית המוזרה לא הספיקה, אנשי הקבוצה באו בטענות להתנהגות של הקהל המארח, שהועבר במכוון מאחורי הספסל החולוני, ובמשך כל המשחק קילל את שחקני הקבוצה. בין היתר, בסרטונים שהועברו לידי וואלה! ספורט נשמע אחד האוהדים שצועק לעבר ג'ורדן המילטון, שחקן הקבוצה שירק על עמית שמחון במשחק הקודם באילת - "פאק יור מאדר, פאקינג מאנקי". גם גיא פניני ספג קללות מהאוהדים האילתים ואחד מהם צעק לעברו "שתקבל סרטן בראש יא חרא".

במנהלת הליגה שוחחו עם אנשי חולון לאחר התקרית, וזאת בשל העובדה שבזמן אמת הם התלוננו על כלי נגינה שנמצאים מאחורי הספסל שלהם, בניגוד לתקנון המנהלת. במנהלת שוקלים לקנוס את אילת על ההתנהגות של הקהל שלהם. בחולון מבטיחים אווירה חמה ועוינת במשחק הבא בסדרה, ואמרו בשיחה עם אנשי המנהלת כי אין הם מעוניינים בקנס לאילת.

הפועל אילת הגיבה: "מועדון הכדורסל פתאל אילת מגנה כל סוג של אלימות, בין אם מדובר באלימות פיזית או מילולית. לגופה של סדרה, צביעותם של אנשי חולון מפתיעה ומביכה במיוחד לאחר ששחקן הקבוצה שלהם ירק בפניו של עמית שמחון. בנוסף ולאורך כל הסדרה, אוהדי חולון נהמו בגזענות בכל פעם שעמית שמחון ואייזיק רוזפלט נגעו בכדור, זעקו לאימו של שמחון "מוות לבן שלך" ועוד קריאות שראויות לטיפול משטרתי. אנו מקווים שהמשטרה ערוכה להתמודד עם הפרובוקציה שמתכננים אוהדי חולון".

יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו מסר בתגובה: "קראתי את תגובת אילת ואני לא יודע מה יותר גרוע התגובה שלהם או ההתנהגות של הקהל שהיה מתוכנן ומתואם עם הנהלת האולם. איך הם משווים התנהגות בלתי הולמת של שחקן בודד ושריקות בוז לפתיחת להקת כלי הקשה, משרוקיות ותופים על האוזן של הספסל, שלא נדבר על הקללות האיומות שבן אדם שפוי לא יכול להוציא מפיו. בקשר למחר הם מוזמנים להגיע כמו כל פעם שהגיעו והתקבלו באירוח חמש כוכבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully