וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 נקודות ו-7 אסיסטים לגל מקל בהפסד גראן קנאריה לריאל מדריד

הרכז הישראלי היה לא רע, אך קבוצתו נכנעה 92:83 וצנחה לפיגור 2:0 בחצי גמר הפלייאוף הספרדי. דונצ'יץ' בלט לעיניהם של נציגי סקרמנטו, הג'נרל מנג'ר ולאדה דיבאץ והבעלים ויווק רנאדיבה

שחקן גראן קנאריה גל מקל. אתר רשמי גראן קנאריה, אתר רשמי
קרוב להיות מודח בחצי הגמר. מקל/אתר רשמי, אתר רשמי גראן קנאריה

ריאל מדריד עשתה הערב (שלישי) צעד גדול אל עבר גמר הפלייאוף בספרד, לאחר שניצחה 83:92 את גראן קנאריה ועלתה ל-0:2 בסדרת חצי הגמר. גל מקל עלה מספסל המפסידה, קיבל 18 דקות והשיב ב-7 נקודות (3 מ-9 מהשדה) ו-7 אסיסטים. לוקה דונצ'יץ' הוליך את אלופת אירופה עם ערב טיפוסי של 14 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, סרחיו יול הוסיף 13 נקודות וגוסטבו איון 12.

במשחק צפה הג'נרל מנג'ר של סקרמנטו קינגס ולאדה דיבאץ והבעלים של המועדון ויווק רנאדיבה, שהגיעו כדי לעקוב מקרוב אחר דונצ'יץ'. לקינגס יש את הבחירה השנייה בדראפט, ולא מן הנמנע שילד הפלא הסלובני ייפול לחיקם אם פיניקס תבחר ראשונה את דיאנדרה אייטון.

* באיטליה נפתחה היום סדרת גמר הפלייאוף שבה מילאנו עלתה ליתרון 0:1 מול טרנטו עם 85:98 קליל בביתה. אנדרו גאודלוק התפוצץ עם שש שלשות ו-26 נקודות, ולדימיר מיצ'וב הוסיף 16 ו-5 אסיסטים לקבוצה של פיאניג'אני. 31 נקודות של שילדס לא הספיקו לאורחים, שהדיחו בחצי הגמר את ונציה האלופה.

* גם בטורקיה סדרת הגמר נפתחה עם הצגה של המארחת כאשר פנרבחצ'ה האלופה דרסה את טופאש בורסה במשחק הראשון 63:100. טופאש הפתיעה כשהדיחה את אנאדולו אפס בחצי הגמר, אבל התפרקה מול פנרבחצ'ה שקיבלה 17 נקודות מבראד וונאמייקר שעלה מהספסל ושיחק 18 דקות בלבד. ג'יימס נונאלי הוסיף 14 ובובי דיקסון קלע 12 לאלופה. באריס ארמיס (13) ויגיט ארסלן (11) היו היחידים שקלעו בדאבל פיגרס לאורחים שקיבלו שיעור בהגנה מאוברדוביץ'.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הגישה הצעה כספית לרכז פנרבחצ'ה בראד וונאמייקר
דיווח בארה"ב: טורונטו ראיינה את שרונאס יאסיקביצ'יוס לתפקיד המאמן הראשי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully