וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: טורונטו ראיינה את שרונאס יאסיקביצ'יוס לתפקיד המאמן הראשי

המחליף של דוויין קייסי? ב-ESPN טוענים שנשיא הראפטורס מסאי יוג'ירי נפגש עם שאראס, שעשוי להיכנס לנעליו של דוויין קייסי. הליטאי מחזיק בניסיון של שנתיים וחצי כמאמן ראשי באירופה

עריכת וידאו: מתן חדד

עונתו המדהימה של שרונאס יאסיקביצ'יוס בז'לגיריס קובנה לא נעלמה מעיניהם של מקבלי ההחלטות ב-NBA. אדריאן ווז'נראוסקי מ-ESPN דיווח הערב (שלישי) שנשיא טורונטו מסאי יוג'ירי ראיין את שאראס למשרת המאמן הראשי של הראפטורס, והליטאי בן ה-42 הצטרף לבורסת השמות המועמדים להחליף את דוויין קייסי, שזכה בתואר מאמן העונה אך פוטר בעקבות הכישלון בפלייאוף.

שאראס, שהוליך את ז'לגיריס עד הפיינל פור, שם הפסידה הקבוצה הליטאית הצעירה לאלופת אירופה היוצאת פנרבחצ'ה, מחזיק בניסיון של שנתיים וחצי בלבד כמאמן ראשי באירופה. הוא מונה בינואר 2016, אך מיד הראה ניצוצות של מאמן גדול והוזכר בשנה החולפת כמועמד למספר קבוצות בכירות, ביניהן מכבי תל אביב, צסק"א מוסקבה, ברצלונה ואחרות.

עוד בנושא:

דיווח: הכאבים של אנדרה איגודלה חלפו, צפוי לקחת חלק בהמשך סדרת הגמר
צעד אחד לפני כולם: ניתוח הניצחון של גולדן סטייט במשחק 2 בגמר
המעניש: הטוב מ-7 על ההצגה של סטפן קרי במשחק מספר 2 בגמר ה-NBA

מאמן ז'לגיריס קובנה שרונאס יאסיקביצ'יוס חוגג העפלה לפיינל פור. GettyImages
בדרך לקידום גדול? שאראס/GettyImages

כשחקן רשם שאראס קדנציה קצרה במיוחד ב-NBA, כשנענה לחיזוריה של אינדיאנה ב-2005. בעונתו הראשונה בליגה הטובה בעולם העמיד ממוצעים של 7.3 נקודות ו-3 אסיסטים למשחק, כשאת השנייה והאחרונה חילק בין הפייסרס לבין גולדן סטייט, אליה נשלח בטרייד בינואר 2007. לאחר מכן שב לאירופה, וזכה בגביע היורוליג הרביעי שלו ב-2009, עם פנאתינייקוס. בכך, הפך לשחקן היחיד בהיסטוריה שזוכה באליפות אירופה עם שלוש קבוצות שונות (פאו, מכבי תל אביב וברצלונה).

מלבד הליטאי, לראפטורס יש מספר מועמדים אחרים בקנה - בין היתר עוזרי המאמן ניק נורס ורקס קלמיין, ג'רי סטקהאוס, אימה אודוקה, אטורה מסינה ואחרים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שרונאס יאסיקביצ'יוס במדי אינדיאנה ב-2007. GettyImages
כשחקן, ה-NBA לא ממש האיר פנים. שאראס באינדיאנה ב-2007/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully